Sweet escape

Då va man ute på landet.. ja päronens nya sommarstuga riktigt mysigt.. tog med mig laptopen och mobila bredbandet och jaaaaa det fungerar!!! Fantastiskt nu e jag ute på mysigt landställe fåglarna kvittrar och de e frisk luft och ändå inte avskärmad från omvärden har min dator och min mobil =)

Va ett tag sen jag skrev blogg.. har inte haft tid.. jobbat en hel del el träffat vänner el ja massa tjaffs som gjort att datorn o bloggen inte varit så högt prioriterad. Vaknade i måndags vid 15 tiden efter att ha jobbat natt nu e de dags att vända om dygnet till dag igen =) Ringde Kristina för att senare under eftermiddagen ta en promenad tillsammans med henne och hennes syrra och snacka massa skit om allt mellan himmel o jord. Ses ju inte spec ofta så va trevligt att komma ut o ta en sväng o prata av sig.
Va förbi brporsan på kvällen för o hjälpa han me hans hemsidebyggande el ja snarare designen till deras bostadsförenings hemsida satt där hela kvällen o knåpade innan jag åkte hem o däckade framför "What happens in Las Vegas". Söt o rolig film på samma gång helt klart sevärd =)

Jobbat hela tisdagen sen skulle jag träffat Micke men han somna så blev inge me de så träffade Matte ett tag babbla loite skit innan han lessna på mig o drog hem..
Drog efter jobbet me arbetspolarna till Ekenäs golfbana för lite aktivitetsdag för personalen med mat dryck golf och provåk av coola bilar hehe. Alla va som extas över dessa fina bilar särskillt nån mercedes och bmw m3. Är dock inte lika extas men hade en trevlig kväll med minst sagt trevliga personer. Dock blev de inte så sent jobbet kallar imorgon. Lånade en bmw320 cab och rullade hemåt.

Sen idag då el säger man igår eftersom att kl är över 00:00 och numera fredag enligt min dator.. men men torsdag iaf.. Började dagen på mabi globen och varit där hela förmiddagen innan jag vid 1 tiden satte mig ibmw z4 för att åka till solnakontoret för att jobba andra halvan av dan där. Cabbade ner o njör av vinden som fläktar.. de här e en bra dag *känner* Väl framme i solna blev de McD för att fläska till de lite innan de va dags att måla om garaget el verkstadsdelen so m inte såg så fräsh ut så på me blåstället jag fick låna av Catha innnan de va dags o kladda färg på väggarna med Erik tillsammans me lite flams o skratt :P
Fick skjuss efter lite övertalning hem utav erik för att sen dra hem till mamma o sätta oss o åka vidare till Östhammar där dom köpt ett sommarställe massa mysigt =)

Nu ligger jag i ett av rummen o ska försöka sova i en outhärdlig värme :P

Om jag tänker efter nu så e de ju faktist midsommar nu, svensk högtid då vi lär våra barn att dansa runt kuk-stången hej o hå va kul o för att göra de hela ännu värre ska vi sjunga "små grodorna" och göra bort oss ännu mer me nån fjantig dans som nän påtänd jävel säkerligen hittat på :P Men måste ju erkänna lite kul e de ju minsann så får se om de blir nån groddans runt kuken imorrn här ute på landet :P

Trevlig midsommar på er gott folk här ska nu sovas gott!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback