I'm strong on the surface, not all the way through

Har inte orkat... eller haft tid.. el jo jag har fan haft tid bara inte haft ork...lust o skriva.. men nu e de dags en uppdatering om va som händer i min vardag.. bryr ni er?? Enligt statistiken har jag ju en del läsare iaf så helt ointressant verklar jag ju inte va haha.

Vart ska jag börja.. vart slutade jag sist? Ja skulle ha träffat Linda i onsdags på eftermiddagen.. men helvetes jävla faaaaan jag försov mig alltså jag skämms ju som ett as.. jobade natt i tisdags.. men brukar ju inte ha problem att komma upp endå. Alltså helt sjukt jag slåt upp ögonen o framför mig visar väckarklockan 19.44.... blinkar några gånger... ja de e sant 19.44 helt sjukt ju! Sovit för en hel jävla livstid.. o den här dan va verkligen viktig de fick bara inte hända just den här dan då jag ska träffa henne som jag svikit så många gånger sista tiden.. typ sjukt många missade samtal från alla möjliga samt 5 nya sms o inte glömma 3 väckarklockor... e jag omöjlig o väcka el vad?? Måste jag skaffa mig en personlig sumo som kommer o stampar liv i mig varje gång jag ska upp??
Försökte ringa henne... inget svar... hon ringde sen.. arg som ett bi... jag klandrar henne inte jag skämms så jag vill sjunka igenom jorden o dö! Jag kan inte försvara el hantera den här situationen.. mina förlåt börjar bli meningslösa tomma och betydelselösa.. men än en gång... FÖRLÅT!

Ledig i torsdags tog en långpromenad för mig själv... in me lurarna i öronen o masa mig ut i mjukisar, rundan jag brukar gå börjar kännas för kort jag hinner inte rensa huvudet på den "korta" biten längre.. fortsatte mot blackeberg o förbi i råcksta träsk.. en liten extra runda kändes härligt =)
Kvällen vart ganska slapp åkte hem till Micke i väsby o bara slappa hela kvällen.

Sjukt seg fredag, men gjorde ett smart drag iaf jag va förbi apoteket i vällingby o köpte mig en dosett... hahaha ja en dosett jag e så jävla slarvig me dom där jävla pillerna för att mottverka migrän jag tar dom fan aldrig osså får jag ångra de då anfallen kommer men nu ska jag fan bättra mig o börja ha koll så jag köpte en dosett så jag kan hålla koll på mig själv... mobba mig inte jag e senil jag vet *skratt* jag tycker att jag va smart iaf haha. Va förbi Lulu på jobbet oxå o babbla lite skit försökte peppa inför kvällen..


Sjukt seg o vi skulle till GK på nå partajj som tydligen inte alls va i fredags så vi satt mest o försökte komma på nåt att göra.. Matte kikade förbi och hade me sig filmen Arn.. slutade me att vi stack till coop o köpte godis o cola o slängde oss i min soffa o glodde på den ist för att dra ut.. vid 23 ringer Lulu o säger att nu ska vi dra ut så jag tvingar me mig Matte som verkar jävligt seg (ok jag va fan oxå ganska off) för att dra till nå ställe inne i stan dock hamnade vi i söderberga hemma hos Patrik Leffe Obelixx va han nu heter/kallas tillsammans me Lulu o satt där o babbla skit nån timme innan vi skjussa hem Lulu till sig och jag o Matte åkte hem för o kika klart filmen, dock däckade han typ på 2 sek o jag satt o kika klart filmen ensam. Petade liv i honom då filmen va slut o sa hejdå till han o hoppade själv i säng me min prickiga flodhäst :P

Hade bokat in att dra på Blommor o Bin på lördag på dagen.. vaknade vid 10 tiden o kikar ut... MULET!! Vafan e de här ser ut som om de ska börja regna när som... vi bangade och matte drog iväg på barnkalas, jag sitter ensam hemma mindre lycklig över de dåliga vädret. Vid 15-16 börjar de se ljusare ut på himlen o jag slänger mig på luren för att ringa mange o försöka få me han till långholmen.. lyckas med lite charm övertala honom o följa med =) strax efter hör Matte av sig och vill oxå haka på så vi sätter oss i bilen o drar in för att kalasa lite i de underbara vädret som tyvärr inte existerar denna dag.
Va faktist mer folk där än va jag väntat mig va jävligt mysigt mycke skumma männiksor men stämmningen av ju hur skön som helst! Ja sen dök mr K upp... kom fram för att säga hej.. jag har inget att säga han jag vänder mig om då jag hör hans röst o där står han.. jag kan inte få fram nåt o vet inte hur jag ska hantera situationen jag löser den genom att vända honom ryggen helt iskallt.. i samma stund som jag vänder mig om börjar alla tankar fara om jag gjorde rätt el fel.. jag vänder mig om igen då e han borta... spanar ut över folket och får syn på han dansandes en bit bort.. fan ångest..
Försöker njuta av stunden att vara där me Matte o Mange men så fort jag vänder huvudet ser jag honom.. jag orkar inte.. bestämmer mig för att med svansen mellan benen gå fram o iaf säga hej.. Stelt stelt stelt.. ja fan va stelt men inte så konstigt me tanke på allt som varit sista tiden jag e besviken o arg o inget han säger får mig känna anorlunda.
De börjar efter ett tag ösregna men jag o mange bestämmer oss för att envist stå kvar i regnet o njuta av musiken. Dansar runt i regnet en härlig känsla samtidigt kallt o blött. de lugnar ner sig och jag bestämmer mig för att åka hemmåt.. då dyker han upp igen o vill förklara sitt usla beteende.. går undan en bit för att prata.. han pratar o pratar.. orden susar igenom mitt huvud.. jag sitter ner i de löta gräset och känner bara en tomhet inombords.. jag e så besviken o arg jag vill slå dig, sparka dig hata dig mest av allt i hela värden jag vill samtidgt bara ge dig en kram säga att jag förstår o tycker om dig.. istället blire en total tomhet dina ord susar bara igenom mig som en vindpust i mitt öra... jag hör allt du säger men jag tar inte åt mig.. du skapade själv den här situationen och de kommer ta dig mer än 10 min förklaring på en fest för att du ska få finnas i mitt liv..

Nog om dej PALLA!!!

Åkte hem med en migränvarning i huvudet.. petar i mig piller då jag kom hem o somnar på soffan.. vaknar alldeles för sent slänger på mig kläder och drar tillsammans med Matte in till Grodan vid grev turegatan för att där möta upp Jenny Lulu och Tatsumi. Party party, v najs även fast jag igentligen inte alls va på humör för de här. Drog hem ganska tidigt skjussade Lulus vän Sofia till Örby... åkte förbi "han"... tankar tankar tankar.. hatar då han dyker upp i mitt huvud vill bara släppa en tår men de e inte lämpligt. FUCK YOU! HATAR DIG! FAN FAN FAAAAN!
Blev tröstchoklad på vägen hem o sen raka vägen i sängen.

Va förbi mamma o pappa idag o käka tacos =) mammas mat e alltid lika god *mums mums* o nu har jag som vanligt när jag väl kommer igång me mitt skrivandet gett er en uppsats att läsa.. inte en käft som orkar läsa mitt skit de e ju inte ens intressant men skänt o få ur sig allt iaf. Känns bättre nu.

Jag mår bra nu! Jag mår jävligt bra! Få inte för er nåt annat de e massa som jämrar sig där bak i huvudet men jag släpper ut de här så jag slipper tänka på de då jag sitter här i natten.

http://theevilmonkey.blogg.se [De här berör mig!]

Bjuder på lite mer bilder sen KAOS förra helgen!





Kommentarer
Postat av: mattias

tacj för att du finns! ditt stöd betyder mycke,kram

Postat av: K

D var nice att se dig. Ja det krävs mer än 10 minuter jag vet.

2008-06-16 @ 08:57:32
Postat av: LillRobin

ja orkar alltid läsa din blogg :) den är faktist sjukt intressant tycker ja :)

tråkigt att du ska behöva bli påmind om de där jävla svinet!! väldigt skönt att höra att du mår bra, de e du VÄRD!



puss på babe :)

2008-06-16 @ 19:31:25
URL: http://r0b1n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback