Sail an ocean

Kaos inför kryssen i torsdags o fredags, massa att fixa o dona med Louice skulle flytta och jag skulle köpa lite grejer innan o samtidigt hinna städa eftersom att Emma o Melle skulle låna min lya under helgen. Känns ibland som att jag har massa tid då jag kikar i kalendern men de finns fan ingen tid.. den bara försvinner bort nånstans o jag hinner inte med tempot i mitt eget liv. Har stressat hela veckan varit sjuk o nu försöka återhämta sig innan kryssen mådde dock helt okej i fredags förutom att jag va sönderstressad med sömn och matbrist..

Va in till c.u.m och panikköpte en vit kjol till kryssen i fredags tillsammans med Melle, Emma och hennes lillebror som va uppe i stockholm övcer helgen för att se Kiss som spelade på stadion i fredags kväll.
Vid 15 tiden kom Matte förbi o hämtade upp mig och vi tog tuben in till båtterminalen där vi sen mötte upp oskarshamnsgänget som jag skulle bo med samt Lulu, Rickard, Robin o många fler. Pepp pepp pepp va ganska opepp på dan men räckte me att komma till terminalen för att ändra humöret.

Trodde vi skulle ha 4-manna hytter men blev tydligen uppdelade 2 och 2 ist så jag o Tobbe hamna i en gemensam hytt. In i hytten dumpa sakerna och upp på soldäck! Satt o snacka skit lyssna på musik o bara njöt av stämningen ett tag innan jag o Lulu bestämmer oss för att de e dags att styra upp sig inför kvällen.
Hela den här 40h långa kryssen har varit helt fantastisk! Solen skiner och massa varmt va de me va ju tur att jag ibland tänker till och faktist tog med mig solskyddsfaktor! Dock lyckas jag bränna mig ändå... typiskt!

Har dansat non stop knappt sovit nåt alls o som alla redan verkar ha påpekat.. JA JAG DRACK! Så nu har alla fått shock o ramlat av stolen men ja så e de.. börja me en smirnoff på soldäck o sen blev de en till lite senare o sen kom lite alla möjliga nära o kära o försedde mig me sånt där tjaffs haha allt för att få se mig full va nu de e som e så jävla kul me de! Årets händelse *antecknar*. Nog om de jag fick väl en jämn najs fylla ingen fjortisfylla som alla verkar få för sig att jag ska få.. ingen bakfylla heller för den delen!

Röjde runt hela fredagen me Lulu o de kändes som tiden gick alldeles för fort... va länge sen jag kände sån lycka i kroppen. Lördagen norpade jag Robin o co. apa goliat som fick bli min kavaljer för kvällen/natten. Röjde runt ensam me apan som alla verkade älska hade hur jävla kul som helst träffat massa roligt folk och tackar alla som gjorde min kryss till den bästa hittils! Puss på er!
Humöret sjönk dock då jag o Tobbe kom tillbaka till hytten o 2 låg däckade i Tobbes säng samt att någon hade spytt ner hela jävla toalett/handfat.. dock hade vi världens goaste granne som kom in o tom städade upp allting åt oss, så han räddade min "sömn" dock somna jag aldrig va vaken ända tills vi gick i land.

Ser nu ram emot nästa kryssning dock lär de inte bli någon summercruise för min del åker till sensation white och nature one ist.

Åkte hem lagom sliten me Lulu... hjälpte henne flytta över de mesta grejerna till hennes lya för nu har hon ju lämnat mig ensam igen *buhu* saknar henne redan =(
Åkte förbi Råcksta Krog satte oss i solen o käka o snacka skit om massa som hände på kryssen som vi inte behöver nämna här. Intriger intriger va skulle kryssarna va utan intriger.


[Mysigt vid Råcksta Krog]

Lyckades även få syn på "han"... fan ville inte se han.. blääh de har gått så lång tid nu ändå e allting kvar därunder o fortfarande sitter man me den där jävla nyckeljäveln men tog faktist me den till kryssen för att bli av me den men han bestämde sig för att gömma sig och inte svara då jag försökte få tag på han så lik förbannat sitter jag nu kvar me nyckelhelvetet! Nog om han som rör till mitt liv!

Har sen jag kom hem kännt en underbar lycka inombords o längtar tillbaka till soldäck! Hoppas nästa års 40h kryss blir minst lika bra!

Tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder från kryssen men vette fan vilka jag ska lägga upp här har oändligt me bilder kan man lägga upp så mycke bilder de e ju ingen som orkar kolla då el? Bilder finns iaf gott om i mitt galleri på facebook för er som inte kan hålla er annars kan ni ju kika igenom de 5000 bilder som finns på tranceclubber.com

I söndags ringde Melle mig med trevliga nyheter! Han har fixat en sensation white biljett till mig så nu ska jag till Sensation!!! wohooooo!!! Fan de ska bli grymt najs!!

Ska försöka fixa iordning lite bilder från kryssen sen med.. puss på er så länge!




In a world of desire,
oh who would come and catch you when you fall
in the wind and the fire?
oh who would come to save you?

High above any danger
Locked inside the tower of your mind,
dreams are veiled; passion blinded.
Safe from fear and fire.

Oh who will find me?
In your midnight eyes, I see a summer sunrise.
Fly far beyond these silver winter skies.
I see a beautiful life. Oh, come and get away.

Do you see the horizon?
Walk upon the water, you will find
all is still and yet alive
in the morning light.

Oh who will find me?
In your midnight eyes, I see a summer sunrise.
Fly far beyond these silver winter skies.
I see a beautiful life. Oh, come and get away.

Dance dance in the morning light.
Open your darkened eyes.
Hey, hey, it's a beautiful day.
It'll be ok. It'll be ok.

Take a look, spin around, this is where I find you
where the roses bloom.
Leave your cares, leave your fears, leave them all behind you yeayah.
It's a beautiful day in the city of shining light.
It's a beautiful day. This is where I find youÃ?
yeayah

Oh who will find me?
In your midnight eyes, I see a summer sunrise.
Come and get away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback