Thinking that I deserve it


Jaha då va denna midsommar över igen då 1 år kvar till nästa om de nu e nåt o vänta på... har haft en trevlig helg med familjen ute i Östhammar där mamma o pappa köpt landställe.. mysigt blir väl av att låna nån helg framöver o dra me sig nån rolig själ... följa med??

Har bara tagit de lugnt o slappat med familjen varit i Östhammar på midsommarfirande, skjutit luftpistol och slappat i hängmattan som jag o brorsans familj köpte till päronen i födelsedagspresent. Bästa midsommarvädret på många år dock tråkigt att de inte va varmare men ska inte klaga =)

O bara för att skryta lite så ska jag lägga upp en bild på min måltavla.. jag e gryyyym på o skjuta luftpistol *tihi* dock efter 2 testomgångar men iaf =P 10 skott fick jag o detta blev resultatet.. erkänn att ni blir imopnerade.. tihi va kul man kan ha.


Fick ett ryck vid 23 tiden att jag skulle ta en kvälls/natt promenad. Tog med mig mamma och gick en sväng innan hon ville gå tillbaka så gick tillbaka o lämna av henne och gick en "liten" sväng själv i natten.. mysigt o bara få skingra tankarna efter dagen som va.. midsommarafton 2008 inte världens mest posetiva dag men den fick duga och jag gjorde de bästa jag kunde me tanke på situationen.. tänker inte prata om de som hände mer än att de satte ett märke till inombords. Och ne inga mer män som sårar för ovanliughetens skull ;)
På vägen tillbaka passade jag på att plocka 7 olika sorters blommor längs vägkanten för att lägga under kudden.. haha ja jag vill veta vem min drömprins är! Dock har jag inge minne av att ha drömt om någon så då blire lite värre... kommer dö singel och ogift.. de e bara inse fakta jag e ett hopplöst fall.. tror inte nån skulle stå ut me mig en längre tid iaf.. jag e nog alldeles för krävande!


Kom hem idag på dan seg som bara den.. skulle festa va de tänkt men va inte alls på humör för de.. suttit här o bara njutit av o förslappa mig själv i min stora underbara soffa. Matte kikade förbi lite senare me nya Irene Huss filmen dock somna han som vanligt medans jag kikade klart filmen. Väckte o kastade ut han vid 01.00 då jag ist satte mig vid msn o babbla massa skit me folk.
Fick nå impulsryck o drog till donken me Micke från MABI typ sådär kl 2.30 på natten ja man e ju lagom störd ibland men de va ju trevöligt o få komma ut ett tag =) Nu sitter man här igen o borde verkligen sova men e inte trött vad gör man??

Ska väl försöka krama kudden endå o se om de ger resultat.. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Gil

jag vill utmana dig i skytte, förloraren bjuder på tacos

Postat av: Magnus

Prova att plocka 14 olika sorters blommor nästa gång. Det gjorde jag en gång och det hände saker.

2008-06-23 @ 15:35:51
URL: http://xender.blogg.se/
Postat av: LillRobin

du vet att ja vill följa me om ja får :P och du e faktist grym på skytte :O im inpressed FÖRLÅT FÖR LILLHUBBE :( ber på mina bara knän

2008-06-23 @ 18:25:37
URL: http://r0b1n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback