We used to...

Postat av: K

Ingen lögn ignorerar dig inte. Vill inte bråka. Du har inte funnits där nje.

2008-06-26 @ 07:23:36

Ne e de konstigt att man inte funnits där för någon som aldrig kan ses el snacka..., allt för nån brudjävel som behandlar dig som nerdtampad hundbajs...! Ta dig i kragen o skaffa dig ett ordentligt liv och ta o kolla upp va som betyder något! Jag vet en sak du iaf missat... VÄNNER! Dina vänner saknar dig *wake up call Mr K*
Nog om dig du kan höra av dig personligen om du vill mig nåt har fått nog.

Fick nog årets sämsta lön den här månaden o vet inte alls hur jag ska ta mig igenom de här bläh vilken kris så jävla typiskt att man blev sjuk förra månaden.. =/ vilket oflyt man har när de gäller pengar... dags att ragga upp en miljonär som kan betala allt för mig.. nån som ställer upp som sugar daddy?? Haha eller kanske inte. Nästa helg bär de av till Sensation White *wiiieee* och nej jag har igentligen inte råd men jag försöker njuta ändå...
Snart e de semester o då sticker jag bort från allt o ingenting ska komma emellan..

Snart flyttar louice =/ kommer sakna dej gumman du fick mig le igen på länge... kommer jag sluta le nu igen? Lova att komma tillbaka till mig sen darling!
O snart kommer Linda hem.. miss her the most! Snart ses vi o snart ska vi paddla kajak igen =)
Ni är ALLT! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback