Today I try harder

Lagom sliten i lördags efter fredagens äventyr i hagaparken... blev ju inte så sent ändå va jag sjukt trött... Upp ur sängen o börja plocka iordning sminkvskan som ligger nerpackad i molekyler typ bläh va tråkigt nu e de klart iaf. åkte o mötte upp A som skulle bli sminkad inför ett bröllopp. Jättefin blev hon dock kände inte jag mig lika fin hehe.
Hem o vila va väl tanken efter men blev ist att möta upp matte o få i sig lite mat o snacka massa skit innan vi sen skulle dra till Kaos på fest. Sjukt opepp medans Lulu är hur pepp som helst o jag ville bara krypa ner i sängen o bara skita i allt men fan vilken mes jag eså jag bestämde mig för att ge de en chans iaf (BRA VAL!). Plockade fram byxorna som jag fått tag på genom E-M och sydde i panik dit rosa och svart tyg under som gensomskinliga delarna på byxorna samtidigt som Matte o William sitter o super i min soffa och omedvetet streassar på mig. Lyckades få dom se okej ut för en utekväll och packade in pojkarna i bilen o drog in till Kaos där Lulu o co redan var.
Kom dit o vid första anblicken va de första jag tänkte "OH my jag borde stannat hemma detta kommer bli en flopp". Stället va helt tomt plus att de va sjukt litet. Men fan de va en sjukt najs kväll hela stället fylldes med partyglada människor de flesta ansiktena bekanda från MB kryssen för en vecka sen =) Uppe i DJ båset hittar vi även tatsumi som bjöd på en massa bra dunka dunk.






Kvällen gick alldeles för fort och efter att lyckas ha ut hela mattes öl över mig stampar jag runt i plaskvåta byxor som stinker öl och försöker torka lagom tills vi ska dra vidare till Fear and Floating in Kaknäs. Torr dock klibbig drar jag me mig massa folk till Kaknäs för att festa vidare i skogsdungen. Möter upp Talos som spelar då vi kommer och satt mest o softade fram tills jag kände mig alldeles för trött för att stanna kvar framåt 6 tiden.

Blev en sen natt och söndagen har mest gåt åt till att ligga o slappa.. tråkigt att de va fint väder för jag har inte orkat gå ut o nuta av solen den här dagen. Snart dock en ny dag me nya äventyr! Sov gott ni som inte redan kramar kudden *pussa*




Kommentarer
Postat av: Gil

Men sluta vara så snygg!! haha det är inte bra för min testosteron halt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback