We stretch but we can't even talk

Trött o massa fint väder är de me.. men de e härligt ska snart sova bort solen *ångest* men snart slipper jag sverige om ändå bara för några dagar amsterdam 6 dagar kvar sen bär de av *pepp pepp pepp*

Dagarna rullar iväg utan att jag hionner med de jag vill göra... jag vill träffa folk jag vill festa jag vill vara lycklig o helvetes när jag väl kan så e jag så sönderjobbad att jag inte ens orkar lyfta fläsket ur soffhelvetet! Blir så irriterad! När jag väl är ledig så orkar jag inte de e som att all ork bara rinner ur o jag vill krypa ner i ett par mjukisar o bara dega helst inte göra ett piss. Men lyckades tillslut ta mig ur soffan o ända ut till tumba eller vart de nu va jag va... åkte iaf på nån grusväg 10-15 min rakt ut i skogen.... hamnade hemma hos nån kompis till Robin Murdock´som bodde mitt ute i skogen. Va loite krångel o hitta dit men gick tillslut efter att nästan krockat me en älg och åkt lite vilse så.
Är glad att jag kom iväg va bara 3 pers där men de räckte gott o väl hamnade i en sån där uppvärmd träbalja ute på tomten mitt i natten o satt där i en timme el två och snackade massa skit. Satt o snackade långt in på småtimmarna innan jag sedan bestämde mig för att åka hemåt.

Snackade me Micke på msn o lyckas tom somna framför datorn och vaknar på eftermiddagen dan efter haha fan va illa då e man fan trött! Utvilad vart jag iaf. Slängde på mig mjukisarna o tog en långpromenad.

jobb jobb jobb sen sensation *längtar massor*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback