Who gives a uh?

Sitter på jobbet i bakgrunden spelas Adam Tensta ja den där som jag länkade i ett tidigare inlägg *tralala* Älskar hennes röst ja alltså sophia somajo som e me o sjunger i bakgrunden. Ja skit samma igentligen den e najs iaf. Är lite flummig har inte sovit tillräckligt så idag skajag sova ut ordentligt.

Jag är grymt besviken.. va me o sminka för en plåtning idag.. ja de va väl trevligt men hade väntat mig att jag skulle få lite bilder till hemsidan ja ni vet sånna där bara vanliga en på mej som inte e yttligare en sån där puta på läpparna o se ut som en fjortis *klick* sånna har man ju gott om. Kan ju passa på o bjuda på den senaste i egomappen.


Jaha suddig mobilkamerabild.. ja back till de jag mummlade om innan. De va igentligen de enda jag försökte få ut av de hela missade några tillars sömn på eftermiddagen för att åka o göra en plåtning som säkert blir riktigt najs.. verkar inte som att de ens blir nå portfoliobilder för min del... upptäcker efter den här dagen varför jag tappade motivationen som make up artist! De e ett sjukt ouppskattat jobb och de flesta utnyttjar en mest syftar inte på just denna dagen utan i de stora hela. Jag kämpar kämpar kämpar... jag vill vill vill men de här får min motivation och ork att inse att de troligtvis inte blir mer än att sitta i kassan på ica el liknande för mig med en dröm i bakhuvudet och en stor skuld.

Nu hoppas jag de planer jag hade inför hösten ökar min motivation och får mig på fötter igen. Varför blev inte jag som alla andra som pluggar till nå tråkig ekonom el va e de folk pluggar för skit nuförtiden? Ja sjukt boring verkar folk vara nuförtiden.
De här va min dröm, och de är fortfarande min dröm... men vart tog motivtionen vägen? Jag tappa den på vägen!








Kommentarer
Postat av: Maz Studios

Ryck upp dig människa. Jag råkar ut för samma sak hela tiden som fotograf. Fullt med okänt folk som vill man ska retuschera deras brud på en ful festbild. GRATSI. dessutom blir de sura när man säger man ska ha betalt.

Snart styr vi upp detta vi har på G. oki? Du är på? Får jag en high five tjejen???



;)

kramis

Postat av: LillRobin

du frågade ju till och med och du kunde få de och de inte skulle va nåra probs...

men vill du veta varför du inte blev en tråkig ekonom eller nått?? de e för du vill inte va som alla andra.. du satte ett högre mål en annat folk, du satsar för att vinna istället för att spela safe.. du är ingen safespelare tini, du är inte som alla andra! and thats why i like you!



Puss på dej!

2008-06-30 @ 10:34:35
URL: http://r0b1n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback