Who is the one to blame

Jag e arg... JÄVLIGT FUCKING ARG! Eller nä jag e besviken... JÄVLIGT BESVIKEN! Eller nä inte de heller. Jag är ledsen... Nä fan jag e alltihop i en stor mix! En del av mig vill gråta men de kommer inga tårar en del av mig vill skrika ut högt men de kommer inget ljud en del av mig vill bara be dig fara o flyga men nånting tar emot....

Du tjatade, du bad om de o jag ville verkligen inte tillslut gav jag med mig o satte mig i de blöta gräset brevid dig o tittade ut över ett blött Långholmen... En känsla av tomhet och likgiltighet då du öppnar käften... Jag bryr mig inte längre de gick för långt de finns inget kvar att rädda! Du börjar dra din fucking jävla snyfthistoria... de berör mig inte.. en del av mig vill bara rycka på axlarna o gå därifrån en annan del av mig vill greppa tag i dig o dra dig intill mig o ge dig en kram o säga att jag förstår... Istället sitter jag bara där tittar ut över allt folk me en tom blick.. säger inget gör inget bara lyssnar på ord som känns betydelselösa för stunden. Jag vill tro på allt du säger vill att allt ska bli bra men de finns ingen ork kvar..., ingen kämparglöd... Jag e rädd att de ska bli som förut o de orkar jag inte med...
En del av mig lyssnade nog lite för mycke på dig den där dagen.. den delen som nu när jag sitter här o k'änner mig sviken igen jävligt korkad... du ljuger du ljuger du ljuger!!! Allt du sa den dagen va en lögn!

Dra då! Men GÅ! Försvinn! De kvittar att de gör ont nu jag pallar inte mer, ignorera mig gör de! Men kom inte tillbaka, jag känner dig jag vet hur du fungerar du kommer tillbaka sen då de går åt helvete för dig igen, jag kommer inte finnas där då.. jag gav dig din sista chans nu o du stampa på den o vände den ryggen. Om du läser de här så hör av dig eller dra åt helvete men lämna mig inte mittemellan!

FUCK YOU! I HATE YOU! I LOVE YOU!






Kommentarer
Postat av: heltsallad

love is only a feeling...

2008-06-26 @ 07:23:31
Postat av: K

Ingen lögn ignorerar dig inte. Vill inte bråka. Du har inte funnits där nje.

2008-06-26 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback