Am I the only one around here

2008-03-22 Nu när man har tid kan man ju kanske skriva lite mer om garbokvällen som namdes lite snabbt i förra inlägget... Åkte ju dit me brorsans bil och hämtade upp Linn och Linda på vägen dit, parkerade en bit ifrån garbo. Linda och jag satt kvar i bilen medans Linn gick och hämtade ut pengar prec då Linn går iväg kommer 2 män (stefans kompisar) gående mot garbo och Linda som fått i sig lite vin och är lite mer crazy än vanligt vevar ner rutan och bjuder in männen i bilen varpå dom glatt hoppar in i baksätet och sitter och har allsång medans jag o Linda klappar takten *skrattar* När Linn kommer tillbaka hittar hon mej Linda och 2 män i min bil som totalt immat igen *humm* hon börjar säkert inte alls undra vafan vi håller på med =P Sen bar det av till garbo där vi skakade rumpan ända fram till stängning det är m,ycket ovanligt haha alltid e det någon som smiter tidigare men denna lördag vart fan riktigt lyckad, Linda fick en scary man som försökte jucka mot henne vart hon än gick *lol* jag fick nån jävla idiot som förföljde mej o försökte spana in under min kjol när jag stog o dansade *jävla idiot* han borde fan fått en bitch slap för dåligt uppförande! Linn såg jag inte så mycket av hon var överallt hela tiden typ men de e ju typiskt Linn.. ränner runt överallt som en dåre =) Jag stog mest på min lilla plats och studsade med ett leende på läpparna tillsammans med Erik och hans skumma vän. Tappade bort alla ett tag och smög förbi magnus i garderoben o babbla massa skit. Blev bjuden på efterfest hos en av männen som sjöng i bilen men fegade ur, får bli en annan gång dom brukar ju va där varje helg ändå så.. kanske lika bra att följa me då stefan e med oxå så inte han blir grinig på mig eftersom han blir grinig för allt jag gör jämt *sucka*

2008-03-23 Vaknade vid typ 14 helt död fortfarande snackade massa skit om gårdagen me Linda i telefonen innan jag sen mest satt själv och slappade fram tills de va dags att åka och jobba natt. Åkte förbi och lämnade brorsans bil och hämtade min lilla micra som vi skakat liv i igen. Fick mina fina skor som marlene hittade i nån skum liten affär. Dom e så himla söta vill bara sitta coh titta på dom hela tiden =)
"Han" hörde av sig inatt =O Otroligt! Typ första gången han hör av sig spontant satt och smsa massa helt meningslösa sms men jag klagar inte (tror jag) de känns bra iaf... Suttit o väntat på att Robin skulle ringa men han kom in på msn för ett tag sen och berätta att han tappat mobilen och att kameran har gått sönder *stackare* så nu kan man inte ringa till han på ett tag antar jag tur att man har de kära internet =P

Nä dags att stänga ner nu *pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback