Håll mej hårt eller släpp mig helt!

2008-03-20  Jävligt typiskt fick bara jobba halvdag på studion idag men kanske lika bra då fick jag sova några timmar iaf innan, är helt slut o vill helst bara ligga kvar i sängen hela dagen o skita i allt somna om *zzzz* var iof ganska lugnt idag hade dock en jobbig brud sista sminkningen som bara va jobbig hela tiden usch ORKA då man bara vill hem. Skickade ett sms till Robin vid typ 19 o sa att jag e ledig imorgon (fredag) och att jag tycker han skulle komma hit haha så han satte sig på tåget och kom hit vid typ 23.40 vadå impulsgrej men de va najs då får man trevligt sällskap i helgen iaf =)
Kollade film o bara slappade hela "kvällen". Vid typ 4.30 ringer "han"................... ja ni läste rätt..... "HAN"!!!! Har inte hört ett ljud på typ 1 ½ månad har blivit totalt ignorerad tom på kryssen då jag såg han kunde "han" inte ens titta åt mitt håll... o nu helt plötsligt ringer "han" och säger att han är på väg hem till mej kl 4.30 på morgonen!!! EHHHM ja va ska jag säga/göra??? Försöker ju gå vidare med mitt utan honom, börjar prec komma på fötter igen visst jag saknar han som FAAAAN... sa som de va att robin e här från norrköping o då la han på.. =( efter ett antal uppringningar och efter att ha snackat både me mannen på okq8 och taxichaffisen som körde han fick jag tillslut snacka me han och gick ut o mötte upp han.... hittade honom sittandes på marken utanför Basilika (?) med en påse full med cheeseburgare från donken *hmmm*. Fick ett påskägg och ett FÖRLÅT (!!!!) han sa förlåt... jag vill hata honom men jag kan inte =( hatar mej själv för att jag tycker om honom trots allt skit han har låtit mig gå igenom. Satt o snackade en stund på marken i minusgrader som det var ute satt i mina mjukisar o höll på att frysa arslet av mej! Kändes så dumt o lämna han där så jag skjussa hem honom till bandhagen andra sidan stan för att sen åka hem igen till Robin som börjar undra vafan jag tog vägen.. Fick hans 2 visakort och hans körkort som försäkring att han ska höra av sig igen... hmm... de här börjar gå för långt kan han inte höra av sig utan att jag får hans kort i gisslan?? Kom hem igen vid typ 8 på morgonen helt död o däckade i sängen.


[Kristos och Robin i min soffa, Trynet fick vara med på ett hörn oxå]

2008-03-21 Idag har jag o Robin bara förslappat oss i min soffa tills jag Matte och Robin åkte förbi coop vid 14 och handlade frukost. När vi kom tillbaka kom Kristos förbi och käka frukost med mig o Robin, satt och snackade massa skit och dom verkar ju komma väldigt bra överens båda satt o babbla massa nördsaker som jag inte fattar mig på ett dugg!  "Han" hörde av sig sen... otroligt nog! Eller ja kanske inte han hade väl lite panik för han inte hade nå pengar eftersom jag satt me hans 2 visakort hahaha borde ha skitit i de o låta han pinas lite men snäll som man e så packade jag in Robin i bilen och åkte o lämnade dom vid brommaplan. Nu lär han ju försvinna igen... de verkar ju va hans grej. Jag o Robin tog en sväng förbi Woken i Hässelby Strand sen blev det soffan med mupparna i rymden den e ju bara sååååååå bra!!! Ni som inte sett den måste verkligen se den för den äger!!

2008-03-22 Vaknade nån gång vid halv 3 på natten minns inte så mycke men av någon anldening börjar jag klä på mej alla kläder varpå Robin vaknar o frågar vafan jag ska ta vägen... o jag har fan ingen aning (????) helt stört jag har typ gått upp i sömnen o börjat göra mej iordning.. har aldrig hänt innan helt cp va de iaf hahahaha så nu sitter jag o garvar åt mej själv för mig själv haha slutade med att jag kröp tillbaka ner i sängen o sov en timme till... vaknade igen vid 5-6 tiden och var extremt pigg och extremt uttråkad väckte robin och tvingade honom att kolla på walk the line med mig, efter filme vid typ 8 på morgonen fick vi för oss att ta en morgonpromenad i de härliga vädret, massa sol dock va det kallt som satan höll fan på att förfrysa båda två. Men de va lite härligt iaf kom hem och däckade på soffan och vaknade vid 14 sen åkte vi hem till mina föräldrar som bjudit oss på påskmiddag.. mammas mat alltid lika gott =)


[Min och Robins härliga morgonpromenad längs vattnet och sista bilden e då vi kom hem innan vi däckade]

Tiden går fort då man har trevligt och de blev dags för lilla Robin att åka hem till sig igen så jag skjussa in han till centralen för att sen åka hem och göra mej iordning för en kväll på garbo med Linn och Linda, till min förvåning dök Erik och hans vän upp =O hahaha de trodde jag aldrig men det va fan soft som fan så vi röjde gärnet haha! Vart en lyckad kväll =) o söta Magnus fixade in mej och Linda på garbo gratis tack va snäll han är *massa pussar och kramar till han* Nu sitter jag här och ska nog försöka sova lite tror jag innan jag skriver ihjäl mig.. ingen som orkar läsa mina uppsatser ändå tror jag men skönt o få ur sig allt tillslut.


[Snart är dom hän underbara skorna mina tack Marlene]

Kommentarer
Postat av: Ann

Dom skorna är underbara att gå i, jag använder mina väldigt flitigt :P

Postat av: Robin

Jag orkade läsa =) Alltid lika kul att läsa =)
*Sakna massor* Puss på dig sötis

2008-03-23 @ 12:10:24
Postat av: Anonym

guu vad söta ni var tillsammans (=

2008-08-25 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback