Happy f*cking B-day

2008-03-04 Jahapp då va det dags igen prec som varje år, dags att plussa till ett år på åldern o inte fan går räkningen neråt iaf, 2 år kvar sen sägs det att man ska bli rynkig *kikar i spegeln* nja än så länge verkar de lugnt. Va uppe alldeles för sent igår, min dygnsrytm e ju helt kaputt existerar inte längre börjar dock gå över till nån slags nattlig ensamvarj. Kommer sluta som Dr Jekyll & Mr Hyde, bli helt galen el nåt. Saknar lite närhet *hug me someone please*
Vakna av att de ringer på dörren kl 8 på morgonen efter 2-3h sömn, helt keff i skallen går o öppnar i morgonrock o brorsan som har panik ska förbi nån specialdoktor me tjejen i uppsala o behöver panik sistasekunden barnvakt, på me kläderna o åka dit e heeeelt DÖD. Som tur va (kan man säga så?) så va gullungen sjuk så vi låg mest i soffan o degade hela dan framför TVn. Hua hade inte orkat om hon hade varit frisk för då e det full rulle på henne.

Va i Jakan igår med mamma och hittade ett par skor på stadium som va superfina (tyckte jag) tyckte dock inte mamma som fick mej att låta bli och köpa dom. Idag däremot åkte jag tillbaka och köpte dom utan mamma *mohaha* så nue  jag glad i mina nya fina skor =) födelsedagspresent åt mej själv!


Verkligen JÄTTEFINT vårväder idag! Solen skiner o himlen e klarblå dock är det kallt, men man vill ju bara ut o hoppa runt i solen för att det e så fint, länktar efter sommmaaaar! Så bestämde mig för att slänga på mej nya fina skorna och koppla in headsettet till mob (musik) och ta en promenad i grimstaskogen längs vattnet. Det e så fint där de ända som saknades va nån o hålla handen med... =/ but I walk alone. Hann dock inte komma så långt innan jag blev försöljd av nån skum snubbe som efter en liten bit sprang ifatt mej och stannade mej varpå jag blev skiträdd eftersom jag varken tänkt på att han gick där el hörde honom komma. Skummis va han iaf o sa typ "Hej ville bara fråga om du är singel?" EEEEEHHHHH vilken jävla fråga att ställa mitt ute i skogen!!?? Haha kanske borde ta de som en komplimang men jag ville bara springa hem igen hahaha. Så nu vet ni nya stället att ragga på är i joggingspåret haha.

Kristos kom förbi sen =) Länge sen sist så de va trevligt satt i min stora mysiga soffa o babbla massa skit innan han åkte vidare för att träffa sin söta flicka som han skaffat sig. Massa glad för att han träffat en vettig söt tjej det förtjänar han verkligen =D

3 dar kvar till MondayBarkryssen fan va kul de ska bli (med vissa undantag, ni som känner mej bra vet va jag syftar på) vi ska kalasa 23 h sen ska jag dö i min säng medans ni missfoster som e helt sjuka i hövve ska fortsätta festa i e fan galna hela bunten jag ska fan sova o sova lite till o sen mysa i min säng..

2008-03-05 Vaknade kl 10.55 utav telefonen.. kollade på klockan o fick minst sagt PANIK! 20 min innan jag skulle va på Barbros begravning... Tror aldrig jag gjort mej iordning så fort innan men jag hann otroligt nog dit till 11.10 *phu* Var uppenbarligen uppe alldeles för länge (börjar bli en dålig vana) men får skylla ifrån mej på personen i telefonen som höll mej vaken aldeles för länge *skylla på* Va massa trevligt samtal iaf, lite för trevligt eftersom att kl blev så himla mycke hehe. Var en jättefin begravning sen va vi hemma hos mamma o pappa efter o fikade... had dock aldrig fattat varför man fikar efter typ som att fira??? Ne jag fattar inte nån får gärna förklara.

Nu ska jag in till stan o träffa louice o köpa blå UVfärg till lilla Robin =)

puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Anna P

Hej Tina! Haha det var som att killen i joggingspåret kunde läsa dina tankar när du som mest behövde nån att hålla i handen =) grattis i efterskott =) hoppas allt e bra me dej! kram /Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback