I don't want to wait

Sov till 14.30 då Robin ringde och väckte mej, snacka massa skit. Satt i soffan o mest lallade framför datorn o var extremt uttråkad och fick för mej att ringa mamma o störa hennes tillvaro varpå jag fick ett ryck o drog med mej mamma o pappa på biljakt! Vi åkte allihoppa och kollade på en liten Daewoo Matiz som jag spanat på på blocket.se, dock va den inge vidare fräsh, röd PYTTELITEN söt sak dock va det en parkeringsskada på den som tydligen inte kommer bli fixad av någon skum anledning så den blev bortröstad direkt. Men bilen i sig var hur söt som hellst en riktig Tinabil =) så på tordag ska jag o kika på nästa Matiz denna gången en silverfärgad får hoppas den e i bättre skick än va den här var.

matiz
[Bilen jag ska åka och kika på på torsdag =D]

Suttit o babblat med Robin i telefon... igen. Samtisigt skriver *** ut sin ilska över en lönespecifikation som jag bara måste nämna för jag har suttit o garvat för mej själv hela natten åt hennes utbrott över att en lönespecifikation är försenad *skrattar lite till*

Lite citat hämtat ur ***s vredesutbrott på msn tidigare:
"jag har alltid fått min lönespäs innan den 25te vad i helvete står på kan inte killen räkna eller vadfan är felet"
"man blev alltid glad av hans lönespäser nu kommer det va en stor jävla hitlermustache över hela lönespäsen"
"jag har alltid fått asbra lön hittils niu lär man bli knullad i ansiktet"
"*pust* nu har jag varit hatisk nog och kan le igen ;D"

HAHAHA njag älskar fan den där brudens utbrott man kan ju garva ihjäl sig ALLA BARA DÖÖR! Puss på dej gumman!

Har suttit och roat mig på youtube och kikat på roliga klipp bla på modeller på catwalk som tabbar sig de e ju sjukt kul hur elakt de än e men skadeglädjen e den enda sanna glädjen el va e de man säger haha..


[Jag kanske har dålig humor men de här är ju sjukt kul *skrattar elakt*]

Ska tydligen träffa "han" idag (tisdag) och jag börjar bli lite nervös vet inte hur jag ska bete mej om de nu ens blir av vilket jag e mycket tveksam till tror han kommer banga ur som vanligt.. lägga benen på ryggen o lämna mej ensam som ett frågetecken som vanligt.. men men får se hur de blir me de svårt o veta innan..

E man CP om man börjar kika på "outfits" till MB B&W Kryss som är i slutet av maj redan?? har iaf hittat lite som kan vara aktuellt vad tycker ni?


Nä nu e det minsann dags att jobba lite puss på er!

Kommentarer
Postat av: LillRobin

Var tvungen att visa alx den elaka videon med modellen.. han typ vek sig av skratt (han oxå)

sjuuuuuukt kul

2008-07-07 @ 00:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback