Let go

Kl är som alltid alldeles för sent fattar inte varför jag inte kan sova :( Fick be både Kristos o Robin att ringa o väcka mig imorse för att överhuvud taget kunna få upp ögonlocken.. Robin lyckades som tur va få mej ur sängen efter mycke om o men. Åkte o mötte upp Kristos o va på arbetsintervju på Mabi biluthyrning så nu får ni väl hålla tummarna för mig, fick höra att Krtistos snackat gott om mej iaf *tack söto* =) Så nu e det väl bara hoppas på ett posetivt svar behöver verkligen pengar. Tråkigt att fotografen ställde in sminkningen/plåtningen vi skulle göra idag betyder att jag inte fick nå pengar *cry* fick iaf va ledig så får väl va glad över det ist. Åkte hem o slet upp Matte ur sängen o drog me han in till stan för att köpa strumpbyxor att ha på kryssen imorgon (idag) träffade Koffe och Malin där inne en snabbis o sa hej gick till mums för att kika på stay ups men hitta inga fina som passar de jag ska ha på mej.. wiiiee snart snart så =)

Hem o somna på soffan dock bara 30-40 min för jag va så jäääävla trött kanske inte så konstigt me tanke på att jag inte sovit månag timmar senaste nätterna. Gick upp o släpade mej hem till Koffe som har hela gänget från småland hemma hos sig eftersom att alla typ ska me på kryssen =) Ska bli grymt kul men börjar samtidigt å ångest för att "han" ska va där =/ hoppas att allt löser sig o att jag e stark "han" ska fan inte få sabba min kryss, jag ska ha grymt kul *betämt*. Gick me pojkarna o käka på Max i södertälje o fläska i mej en börjare mycket smart dan innan kryssen då jag ska försöka se smal ut, men ja ja de ska nog funka endå.. Satt o kika på nån video från qlimax såg faktist riktigt najs ut vill nog dock hellre till sensation.. får se va slantarna i spargrisen får lust att ha råd med innan jag bestämmer nåt.

Nä nu måste jag släcka o försöka sova om jag ska orka tvätta o sminka Sofie inför kryssen o sen orka en 23h partykryssning :P

Ni får väl läsa massa mer skit sen i guess håll en tumme att "han" inte sårar mej mer nu.. puss på er

Kommentarer
Postat av: Jobiin

Han ska fan inte förstöra ett skit för dig! och hör sen lilla sötnos!

*Längtar* Puss på dig

2008-03-07 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback