Life in plastic it´s fantastic

Av nån skum anledning e kl sådär förbannat mycke igen jag fattar inte varför jag inte kan sova, satt väl som vanligt o babblade med en viss person i telefon för länge.. Har nu börjat mitt projekt att fota allt mitt smink ifall nånting händer med det så att försäkringen gäller eftersom jag inte har kvitto på skiten.  Kass digitalkamera man har men här e iaf 3 av bilderna sen orkade jag inte ta kort på resten. Älskade smink =)


funkhouser
artistry
id makeupstore


Nu e de spikat att Robin kommer o hälsar på mej 25e mars *wiiiee* kommer bli massa trevligt dock ska jag jobba då oxå men vafan nåt kul ska vi nog ha tid med ändå.
Är så jävla less på mina grannar som typ sitter uppe o spelar hög musik 7 dar i veckan fram till typ 3-4 på natten. Fortsätter dom såhär så ringer jag snart störningsjouren för dom spelar fan så högt så de låter som om dom vore i min lägenhet o spelade man kan tom sjunga med i texten om man nu tycker de e lustigt.

Nä om man ska försöka få sig lite sömn innan de e dags att jobba.. iof börjar jag inte förän vid 15 så inte direkt så att jag ska upp tidigt hehe.

♥ sov gott men de gör ni väl redan tror jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback