memorize the faces that you love

Trodde aldrig jag skulle kunna ha en blogg trodde de skulle bli som alla me alla andra saker att man ger upp efter 1 dag el 2. *klappar mej själv på huvudet* Kan iof kanske bero på att jag har fåt ganska bra respons på bloggen många som verkar tycka de e kul o sitta o läsa om min tråkiga vardag haha.
Kom hem och fastnade framför datorn prec som så många andra dagar efter att jag jobbat då jag borde hoppa raka vägen i säng ist sitter man inne på badboll el nån annan meningslös sida typ facebook.. de e ju helt värdelöst tidsfördriv 'ändå blir jag som beroende att jag måste gå in o kolla om nån lustig rackare har varit inne o skrivit en rad,,, kanske väntar jag fortfarande på ett svar på mailet som jag skcikade till "han" för en vecka sen... HAHA va patetisk jag är som sitter o kollar efter ett svar.. e less på den här jävla nyckeln som ligger o skräpar.. tradera va ju iof ganska bra förslag, nån som vill bjuda på den?


snö

Kom i säng vid 10 tillslut iaf, vaknade igen vid 13 hade gärna sovit några timmar till men eftersom jag ska jobba på studion imorgon måste jag vända tillbaka mitt dygn till dagsrytm om jag ska fungera imorgon. Legat och segat i sängen med datorn ett bra tag suttit inne på blocket och kikat på ny bil.. kanske man ska skaffa sig en opel corsa el nåt liknande?
Hasar runt här hemma i Robins underbart mysiga mjukisbyxor som jag snodde me mej från Norrköping i helgen *mihii* måste ju ha en hållhake att få träffa han igen =P fast iof vet man ju aldrig killar e ju lite underliga alla verkar ju inte vilja ha tillbaka sina ägodelar (ni fattar va jag syftar på). Fick iaf för mej att jag skulle ta mej ut en stund o få lite frisk luft o inte bara förslappa mej hemma i värmen så vickade upp persiennerna och ångrade mej samma stund.. HUA vilket väder det är.. snöar förfullt helt vitt ute.. Satte mej vid dumburken igen ett tag. Runt 15-16 började de klarna upp och solen kikade fram mellan molnen och snöandet upphörde så skakade liv i Matte o drog me han ut på en promenad.. han klagade dock mest på att jag valde dåliga vägar att gå för de va så geggigt i skogen under snön man sjönk typ ner i lera som man inte såg pga snön. De va mysigt iaf =) fick babbla lite skit och samtidigt få frisk luft och trevligt sällskap.

Va inne på Coop o skulle handla mat men FAN folk e helt galna de e påsk i helgen och då måste folk tydligen handla som idioter. Hur mycke folk som helt överallt som armbågar sig fram för att få tag i sina varor som att dom skulle ta slut innan dom hinner komma fram till hyllan som är överfull.. förstår mej inte på folk. Har köpt min första påskmust någonsin idag *stolt* har aldrig varit så stort fan av påskmust o julmust har hållit mej till cola el fanta men har på sista tiden tyckt att de kan va ganska gott stog i en lång jävla kö innan svor åt en kärring som stog i vägen o åkte hem. Att de e panik innan jul kan jag väl tycka är okej men innan påsk e väl inget att hetsa över (?)
Mamma ringde o sa att pappa fått igång min söta lilla bil idag =D skumt alltså vi har inte ens petat på den sen vi försökte få igång den igår men nu gick den igång utan prob med en gång... skumt.. nu ska jag iaf försöka bli av med den o få ut några ören för skiten innan den pajjar helt.

Jag e ledig idag *happy* men ska väl bara sitta hemma o njuta av ledigheten tillsammans med min dator (geek) antar jag...

Over and out  ♥ kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback