MondayBar Spring Cruise 2008

2008-03-07 Den här jävla dagen har jag haft sån jävla ångest för samtidigt som jag sett fram emot den som bara den. De ska ju bli så grymt kul samtidigt som de kommer bli så jävla jobbigt eftersom att "han" ska va där. Innan kändes allt ändå ganska okej kläderna o allting e fixat o klart o ska sminka Sofie aka _Fisen_ vid 14. Stressade runt som fan för att packa o plocka undan lite innan hon o magnus skulle komma. Tack vare söta Matte hann jag me allt, vilken räddare i nöden en riktig ängel ställde upp o tvättade klart min tvätt åt mej hur skulle jag annars gjort?? Tack sötnos! Sminkade henne, blev najs fick sotade ögon med röda stjärnor på sidorna och ett par enorma asfina fransar till. Vad jag fattat det som blev hon nöjd får hoppas på det iaf =)


Packade ihop de sista innan pappsen kom o hämtade mej och skjussade mej till terminalen där hela mansligan satt o hade redan börjat förfesta på terminalen tillsammans med Malin. Jag o Malin smet in på ton o sminkade iordning henne sotade ögon där me fast med rosa o svart matcha kläderna e viktigt. Satt typ 2h på terminalen o kalasade va riktigt najs faktist o mer o mer folk som vällde in. Fick äntligen träffa söta Robin på riktigt med lika söt som på bild =)
In i hytten o försöka byta om bland massa killar som röjer runt i hela hytten, fixa hår o smink åt både mej själv o åt pojkarna haha "hardcore warriors" som dom så fint ville bli kallade, satte på bandarn på högsta volym o krigsmålade sig.. pojkar pojkar men söta e dom. De va ju inte direkt de lättaste o hålla koll på alla män som sprang åt alla håll o kanter man borde sätta koppel på hela bunten =P Sen kom Malin förbi o hämtade upp mej och vi drog ut på en liten mingelrunda tillsammans o hitta massa skoj människor bla Louice o hennes män där jag träffa nån fotograf som jag fick visitkort av så ska nog ta o ringa honom imorgon, ragga lite sminkjobb då man får chansen lixom hahaha sen sprang vi in i "hans" kompis Robin........ Fan najs han va trevlig som fan o rolig me för den delen.. han drog dock upp massa saker jag hoppades på att jag skulle slippa ta itu med... försöker rymma från verkligheten ett tag.. allt e bara rörigt totalt messed up.
Sprang in i "han" lite senare.. ja va trodde jag lixom.. att "han" skulle kolla på mej el tilltala mej?? Känner mej så jävla korkad som ens trodde de.. han bara gick förbi mej som luft titta som vanligt inte ens på mej.. o fortfarande sitter man här me nycklarna, jag vägrar ge mej! Ska han ha sina förbannade nycklar får han fan hämta dom själv, tycka tt jag e fjantig men jag vägrar ge efter.
FUCK HIM FAAAAAAAAAAAN FAAAAAAAAAAAAAN FAAAAAAAAAAAAAN döda mej för att jag tycker så jävla mycke om han! Han e inte ens värd det =(

Kalas iaf HELL YEAH! Massa stamp med pojkarna o me Robin o Malin o me Louice =) Party party! Allt kändes ändå okej lyckades ignorera att han va på båden glömde honom nästan helt ett tag och hade jävligt najs stund tills Matte kommer o säger att han varit i "hans" hytt o festat o att hans nerknarkade äckelbrud som han släpat me sig nånstans ifrån sitter o hånglar me "han" varpå jag faller i tårar och Koffe flyger på Matte för att jag försöker ta mej loss för jag vill springa o dö för att hela mitt liv e fucked upp.. osså börjar dom nötterna bråka vad e problemet med MÄN???? Jag fattar verkligen inte det suger ju de trebenta släktet e ju helt fucked upp PALLA mer lixom..

Tack lilla Robin som fick mej smita från verkligheten genom att bara va söt o glad hela tiden, det uppskattas =)

2008-03-08 Sov väl typ 2h el nåt sen va det upp o kalasa igen men att väcka pojkarna i hytten va ju mer el mindre en omöjlighet fick fan sparka upp dom. Koffe fick mej gå in o käka nån jävla buffe men det gick inte kan varken äta el sova.. visst jag e lycklig men det gör ändå så ont inombords... satte mej i dom runda sofforna uppe vid panoramagolvet me Robin, Kim, Hanna och Koffe på lördagsmorgonen o tittade ut över vattnet de va massa fint o mysigt o bara halvdåsa med trevligt sällskap.. sen kikade matte förbi o satte sig ett tag och höll mih sällskap.. innan de började spelas lite dunka dunka och sen va kalaset igång igen mer stamp innan man tillslut va tvungen o börja packa ihop för att snart åka hemåt. packade ihop allt o gick för att hämta Robin som skulle sova hos mej, går förbi "hans" hytt på vägen eftersom den ligger 2 döörar från Robins hytt och för första gången på 1 månad kollar han mig i ögonen... döda mej va fin han e... *tår*


Utanför terminalen står snälla bror o väntar me bilen och skjussar hem oss. Fan har snart skrivit en hel uppsats har så jävla mycke tankar i huvudet vet varken ut el in o allt e så rörigt =/

Vissa personer e inte nämda så mycket pga vissa anledningar ni behöver inte ta åt er om du/ni läser orkar inge mer knas i mitt liv..

2008-03-09 Har haft en underbar dag helt fantastisk fått mej glömma det mesta. Tyvärr har väl verkligheten dock kommit ikapp nu.. =/  Hade en jävligt kul kryss antar att det inte låter så nu men jag hade jävligt kul lyckades att ignorera det jobbiga ute till havs, nu kom dock allting som en våg efteråt då jag blev ensam igen...

Fick nyss höra att en tjej blev våldtagen på båten det e helt f*cking sjukt ju, du som gjorde det borde fan skjutas ihjäl din dumma jävla nolla. Lider med dig tjejen i know what you going through... =/

Nu pallar jag fan inte skriva mer o ni/du som läser lär väl redan ha slutat läsa för länge sen ändå
sitter på jobbet o ska väl göra nån nytta nu ist. Bye



Wishes säger (00:15):

Två blondiner satt på en parkbänk i Skara och diskuterade.

Den ena blondinen frågade den andra:

-Vart är det längst, till månen eller till Borås

Då svarade den andra blondinen:

-Men hallå...ser du Borås eller...


Kommentarer
Postat av: pLuTt3N

Satan Tina att du orkar skriva så mycket :P men det var intressant läsning. hoppas verkligen att allt ordnar upp sig<3 Saknar dig och kan inte sluta tänka på dig :$

Puss och Kram

2008-03-10 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback