"Ska vi leka trollkarl? Jag sätter på dej sen försvinner jag"

2008-03-11 Jobbat som en jävla galning e helt slut först kryssningen sen jobba 3 nätter i rad e ingen hit känner mej som en zombie. Kunde knappt sova efter jobbet fastnade framför datorn typiskt nog e man ju så jävla osmart o startar den då man kommer hem från jobbet då man borde hoppa rakt i sängen. Beroende... Vaknade kl 19 ehhhhmmm inte okej haha sovit bort hela jävla dan. Låg kvar i sängen  till 20 sen va det dags o knega igen.. pallar inte me de där stället längre vill bara därifrån!

2008-03-12 Hem från jobbet o startar datorn IGEN nu måste jag fan skärpa mej om jag ska orka med mitt liv sover nästan aldrig längre bara finns helt värdelöst om jag ska va helt ärlig går ju runt som någon överarbetad zombie. Sov iaf inte lika länge som igår, gick upp igen vid 14.30. Träffade Mange ett tag idag kollade film el ja vi babbla mest en massa skit så jag såg typ inget alls av filmen, trevligt va det iaf =) Som vanligt bölev det sent.. för sent kom inte i säng.. oj så ovanligt de e som att jag inte blir trött längre kan fan va uppe hur länge som helst utan att bli trött helt stört ju man kan ju börja undra vad jag går på...

2008-03-13 Kröp ur sängen vid 9 helt DÖD som typ varje gång jag ska upp ur sängen.. kanske inte så konstigt iof. Skulle förbi Mabi o träffa Katta på en andra arbetsintervju el va man kallar det... har iaf fått det nu o ska börja jobba lite extrapass där framöver skönt som fan. Satt där typ hela förmiddagen o babbla skit med henne hon e ju massa trevligt så det känns jättekul att jag ska börja jobba där nu =) Medans vi satt o babbla skit tog Kristos hand om min käa lilla TiNiMobile =P Tvättade, damsög o skrubbade den fin o ren hahaha de e därför jag älskar han för att han e så snäll! Så nu e min bil skinande blå, ren o fin =D Haha utnyttjas ska dom... mohaha va söt du e kristos tack =)
Sitter o funderar vad jag ska göra utav restrerande delen av dagen... ska nog bara ligga hemma o dega i min ensamhet känner mej för ovanlighetens skull lycklig... riktigt glad faktist :) Vet inte varför men njuter så länge de varar.
E dock lite irriterad på att den här jävla bloggsidan inte har gått att logga in på på ett par dagar nu... så har inte kunnat uppdatera den men men sånt som händer I'm back now :P

Satt o snacka med bror på msn häromdan haha:
Robban säger (08:48):

Marre har läst lite för mig från din blogg.. och jag tycker du ska sätta ut hans nycklar på tradera (:

Han har fan rätt ska nog sätta ut nycklarna på tradera dom e inte värda nåt för mej iaf va ska jag me dom till o dessutom verkar dom inte betyda nåt för honom heller. Spela roll lixom!

♥ puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Lulu

JA TRADERA FTW!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback