Some things just are the way they are!

Saknat mej? Åkte i lördags natt till Robin i Norrköping, lessnade på skiten här uppe mår inge bra här uppe vill bara härifrån! Skulle ut i fredags va meningen men jobbade på studion på dan kom hem typ 20.30 o va helt död hostade som fan så jag låg bara hemma o slappade hela kvällen tänkte att det skulle va lika bra o ta de lugnt me tanke på dagen som väntade, skulle va massa inbokade på studion på lördagen o kanske lika bra o va utvilad då. Vaknade med feber, förbannat massa hosta och jävligt ont i halsen på lördagsmorgonen och fick panik för att jag skulle jobba börja jobba om 1 ½ timme och visste att de skulle va en panikdag. Försökte ringa Hillevi i panik för o fråga vafan jag ska göra.. Hon svara såklart inte! Skickade ett meddelande ist och fick svar att de bara va att åka in o jobba..ehhm.. kul o bli sminkad av någon som står o hostrar upp lungorna och har feber =S Sluta med att jag typ ringt o väckt alla små stackare på studion o försökt lösa problemet, Ehlin som jobbar i receptionen sa tillslut att jag skulle gå o lägga mej o ta de lugnt så löser hon de.. vilken söt toppentjej hon är! Gick och la mig igen efter 2h vid telefonen med massa panik.. somnade o vaknade typ 16 på eftermiddagen mådde bättre men hosta som ett as, åkte hem till mamma och hämtade hostmedivin senare på kvällen gjorde susen =) Mådde inge vidare på lördagen alls varken fysiskt eller psykiskt. Kvällen/natten sluta med att jag satte mej i bilen o åkte ner till norrköping för att komma bort från allt, vill bara bort från allt häromkring som bara e bajs just nu. Sitter hellre där o mår dåligt än hemma ensam o tänker o mår ännu sämre pga det. 
Kom hem vid 17.30 idag typ.. en jävla massa sms som skcikats o förfrågningar vart jag tagit vägen sa igenting till nån att jag åkte bara fick ett ryck o åkte där på kvällen ingen som behöver lägga sig i.. Har iaf haft en jävligt najs lördagkväll/söndag/måndag med Robin, lördan blev ju lugn mådde ju inte helt bra heller. Söndagen kom massa folk hem till Robin för att fira att han fyller 20.. jag satt mest tyst KUL TJEJ lixom haha fan jag blev skitblyg inte riktigt likt mej att bli det. men men sånt som händer... kanske för att han e liten plutt =P
Kändes inge kul alls o åka hem idag ville stanna där va så soft o bara koppla bort allt me tanke på att han bor ute på landet o min mob funka inte ens där JÄVLIGT SKÖNT inte en käft som kunnat få tag i mej *mohaha* men men nu e jag tillbaka till de här ensamma skitlivet man har i den här jävla skitstan.. Saknar Linda som fan!! Vi ska iaf kalasa i helgen ska bli hur kul som helst länktar redan som ett as =)

Nu sitter man o lyssnar på musik o skriver i bloggen igen då.. snart dags att dra till jobbet

Konversationen med Erik sen i lördags *skrattar*
Erik säger (16:52):

akta så att ja inte kramar ur dig dem "onda demonerna"

> T i N i < säger (16:52):

ja gör de

Erik säger (16:52):

De skulle kunna leda till en mycket smal midja o en två storlekar större BH

Erik säger (16:52):

...De du! *tokler*

Erik säger (16:53):

*kraaaaaaaaaamaaaas våldsamt*

> T i N i < säger (16:53):

ojdå kom o krama mej!


Är jävligt less på allt tack alla er som lyser upp min tillvaro! PUSS på er!

I've tried to see it your way
I've made up stupid stuff to say
But you never really did reply
There are tons of bricks between us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback