Through the heart and back again

2008-03-25 Kom hem från jobbet och har sen dess varit helt stissig, kunde inte somna förän runt 11.30, jävligt nervös för vad som väntade på kvällen :S Skickade ett sms till "han" på väg hem från jobbet, mest för att få veta om vi verkligen skulle träffas och fick svar nästan em en gång att de e klart vi ska de... blev ännu mer nervös, va har jag o va nervös för lixom de e ju han som betett sig som ett as jag behöver fan inte va nervös för nånting jag har ju bara varit snäll o go mot han hur elak han än varit... sov sådär halvdant vakna efter nån timme och gick mest o vänta på att han skulle höra av sig... väntar väntar väntar... vid 17 börjar jag få panik att jag e så patetisk o går och väntar på att han ska höra av sig jag börjar ju förstå att han inte e den som e så bra på att höra av sig.. bestämmer mig iaf att ringa honom ist så jag slipper bli cp igen. Ringer och han e i affärn o storhandlar sen ska han göra ditt o datt o träna o fan allt han ska göra innan han har tid för mej men han lovar att höra av sig då han e på väg.. jag börjar få en dålig magkänsla att han kommer göra som han alltid gör mot mej...  För att inte freaka ur totalt försöker jag slingra tankarna genom att be Matte komma förbi.. sitter o snackar massa skit i min soffa massa trevligt! Runt 20-21 börjar jag bli arg och otålig, antar att Matte börjar förstå att de e så.. försöker koppla bort tankarna men de går inte hoppar till varje gång mobilen piper till men inte fan e de han de e bara alla andra som får för sig att höra av sig just idag då jag bara önskar att han kan bete sig som en människa och höra av sig... tillslut strax efter 21 hör han av sig och säger att de nog blir lite väl sent att ses varpå jag börjar störtböla och Matte som e här sitter och försöker trösta mej jag känner mej som ett jävla cp som ens trodde att vi skulle ses blir förbannad och slänger på luren.. hur fan kan jag va så jävla blåst o gå på allt om och om igen???? De e ju sanslöst jag borde skämmas! Får ett sms 10 min senare då han ber om ursäkt och ber mig komma dit varpå puckojag slänger mej i bilen utan att ens tänka en annan tanke och åker hem till han.. varför Tina.. VARFÖÖÖR??? Kan nån förstå mitt idiotiska beteende inte kan jag själv de iaf! En normal människa hade bett han dra åt helvete för länge sen men jag e väl för snäll el nåt.. iaf mot han.. blev som sagt ganska sent så blev kvar där över natten... har inte hört ett ljud från han sen han gick till jobbet på morgonen... fan fan fan va trodde jag lixom de e som om allting börjat om från noll igen som en dålig scen i en film som hakat upp sig och börjar om från början om o om igen..

"Nowhere else I rather be
When you're lying next to me"


2008-03-26 Åkte hem tidigt hamna mitt i rusningstrafiken mindre kul fan för stockholm idioter som e ute o kör bil åk kommunalt era jävlar så jag får vägarna för mej själv!! Skulle börja på MABI idag första dan känns kanon men jag kände mej hängig och trött... Kom hem och springer på toa typ 20 gånger... nåt e inte som de ska *hmm* efter typ levt inne på toan hela morgonen  börjar jag pissa blod varpå känner de e dax att kanske dra förbi vårdcentralen o kolla upp d ehär om jag ska kunna jobba... dock visar de sig att jag har fått fucking jävla urinvägsinfektion jävla skiiiiiiit oxå så jag måste ringa till Catha på MABI och säga att jag inte kan jobba första fucking dagen hur pinsamt e inte de då??? KUL start jag fick, snälla söta mamma kom förbi VC och höll mej sällskap i väntrummet kunde knappt sitta still sprang fram o tillbaka o hade typ panik =/
Åkte förbi mamma o käka lunch efter att jag fått pencilin utskrivet av doktorn. Satt där o babbla skit ett tag innan vi drog förbi bilhandlarn i bromma o kika på en atos prime ganska söt liten bil men vet inte om jag tycker om den el inte kan kanske va nåt o kika vidare på.. får se jage  ju fast på min daewoo matiz som jag blev jättekär i men pappa tycker inte om den.. säger att den har motor som en moppe... haha så illa kan de väl inte va el?
I vilket fall som helst så va jag förbi Ö&B efter att mamma lämnat av mig vid bilen och köpte K-sptit så att micran kanske blir lite glad iaf sen åkte dom rosa/svarta sätesöverdragen bort och allt skit sonm jag lyckats samla på mej rensades ut, lika bra o börja fixa bilen om jag ska sälja den... hittade min bilstereo... i hanskfacket *skämms* fan va pinsam jag e har fan letat efter den i 4 veckor o så har den legat i hanskfacket hela jävla fucking tiden alltså de  e ju fan pinsamt ibland e man ju riktigt blond. Kvällen blev lugn satt o knaprade på mina "flygande tefat" som jag köpte på Ö&B.. haha de va ju evigheter sen jag såg sånna älskade dom då jag va mindre de e ju så jävla goooooott!!


[MUMS! Flygande Tefat]


Blev som så många andra nättrer att jag satt uppe för länge snackade me söt-Robin i telefon, somnade tidigare fanför TVn så piggnade till på natten o får ångest att jag ska upp tidigt och gå på personalmöte..


2008-03-27 Vaknade typ 7  på morgonen i en pöl av svett i sängen så jävla vidrigt, känner mej misshandlad och kan knappt andas för att jag e så täpt, ringer till jobbet och avbokar min närvaro på personalmötet och går ut i köket för att hämta termometern som senare visar att jag har 39 graders feber, de här händer ju bara inte!!! De va ju inte alls länge sen jag va sjuk sist jag e ju för fan sjuk hela jävla tiden kan de inte bara bli bra nån jävla gåång!!! Kanske dags att få bukt på sömnproblemen så kanske mitt imunförsvar oxå börjar fungera.. kan ju låta som en smart tanke som jag tyvärr har tänkt för många gånger utan att göra något åt de.. Snälla mamma kom förbi med nässpray och dumleglass *mums* sen va hon här o satt o snacka lite skit innan hon åkte hem igen. Blev väkt av telefonen ett par timmar senare upptäcker att jag somnat på soffan.. mamma som säger att vi ska åka o kolla på en Atos Prime så jag följde me som en vandrande zombie men usch den va sådär stryker den från min lista med ev aktuella bilar kändes som att köra traktor fast den va så liten.
Känns tråkigt att jag va tvungen o ställa in filmkvällen som jag Magnus, Linda och Mattias skulle ha hemma hos mig idag hade varit massa mysigt o få träffa dom men Linda har tydligen oxå gått och blivit sjuk så nu ligger vi båda och mår bajs. Nu har jag fått nog av allt skrivande sitter här me feber o ska krypa ner under täcket igen..


hoppas ni mår bättre än mig puss på rumpen
 


[Armless DJ grymt imponerande!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback