TiNiMobilen DÖD!

Slänger på mej kläderna på väg hem från jobbet o skuttar ut till min söta lilla snötäckta micra. Sätter i nyckeln o ska vrida om o ingenting händer... INGENTING!!! VAFAAAAAAAN sitter o svär för mig själv i kylan och provar ett par gånger till innan jag tillslut ger upp och inser fakta.. den e DÖD! Ringer pappa för hjälp varpå han blir förbannad o skäller ut mig som om de vore mitt fel att bilen e trasig... som vanligt varför ringde jag honom för? Går in och sätter mej i värmen igen varpå min chef ringer hennes man som kommer med startkablar och försöker starta den men de e uppenbarligen inte de som e felet eftersom att skiten likförbannat inte går igång. Ringer mamma ist som är en ängel och sätter sig i bilen och åker och hämtar mej.

Kom hem senare än vanligt, vaknade vid 17 och ringde och fixade så jag får låna brorsans ena bil så jag kommer till jobbet. Mamma o pappa följde me mej o bergade bilen till brorsans parkering och ställde den där. Verkar som att de blir skroten nästa för min kära lilla kärra =(  Men ska väl iof inte klaga den har rullat felfritt i alla 7 år jag har ägt den. Så nu får jag väl sätta mej vid blocket o börja söka bil.. nån som har nåt förslag på bra liten kärra som jag kan skaffa mej? Får se va dom säger på verkstan först om de e värt o laga den el ej.

Satt o babbla med Linda på msn om män idag, allt e så konstigt

Linda säger (21:47): ja du berhöver en snäll

> T i N i < säger (21:48): ja jo men varför lessnar jag på snälla?

Linda säger (21:49): för att du hela tiden letar efter ngt bättre

> T i N i < säger (21:51): ja fan va värdelöst o de blir aldrig bättre jag e aldrig nöjd

Linda säger (21:52): jooo du måste bli nöjd o sluta leta efter ngt bättre. ge det en chans först och sen om det skiter sej kan du leta vidare


Började tänka på en låt som verkar passa ganska bra in på mej med veronica maggio


sov gott ni som ska sova! Pöss

Kommentarer
Postat av: Smålläningen

Gräset blir inte grönare alltid ;)

2008-03-20 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback