Visa NALLEN!!!

Haha helt störd helg.. fredan va bara off försökte ta mej till o städa den här jävla lyan som av någon helt skum anledning alltid blir stökig (det e inte jag som stökar ner jag LOVAR), hmm.. måste va katten *skyller ifrån mej*. Tog dock längre tid än väntat haha eftersom att jag gjorde allt förutom att städa åkte iväg me Louice o inhandlade flufftyg till mina "benmuffar" som jag ska ha på kryssen.. första gången i mitt liv jag ger mej på symaskin (förutom i skolan) men de blev ett par muffar tillslut iaf.. sen fastna jag framför datorn me Robin.. sen i telefon me Robin massa förlänge o helt plötsligt av de så sent så fick hetsstäda hälften på freda natt o resten på lördag på eftermiddan.

Lördagen va massa mys hem till mammi o pappi o fira att jag blir gammal kärring.. hela 23 på tisdag dock men men firades i smyg sådär lite i förväg. Numera är sängen täckt av massa fina stjärnor *happy* stars stars stars..

Senare kom Lirran, Isabell och Jenny förbi o käka tacos *mums* sen tvinga dom mej sitta o glo på schlager *bläähh* haha men kristan look e ju rolig haha "VISA NALLEN!!" innan Björn Gustavsson går upp på schen och gör en stagedive *skratt*. Utgång på garbo, var väl ganska lyckat i min fantastiskt heta klänning alla bara DÖÖR jag va hetast synd att du inte följde me Isabell vi hade fan kul!

Nu sitter jag här o vill ha en kram fuck of and die ppl

Kommentarer
Postat av: lirran

viiiiiisa nallen :P

2008-03-19 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback