Fucking nightmare!

Jag e så jävla ARG att folk inte kan bete sig som vettiga människor! Ni beter er som jävla idioter vill bara be er dra åt helvete samtidigt som jag älskar er fy helvete vilket jävla dilemma! Sitter o lyssnar på tung hardstyle me Louice som är lika sur som jag.. snart e de dags för en catfight här hemma så vi avreagerar oss båda två för vi e fan lika aggro som tur e inte på varandra hon sitter o garvar åt mej den jäveln... men å andra sidan sitter jag o garvar åt henne så de jämar ut sig haha. Fan vill ara skrika och slå sönder nåt samtisigt som jag skrattar åt mej själv för att jag e så arg så jag skakar.

Och nu till nåt helt annat.. dagens ögonsten alltså min nya fina zebra resväska! Köpte den igår på Ica Maxi kommer hem o inser att FAAAN va stor den va... åkte tillbaka idag för att byta den o då går väskjäveln inte ens in i bagaget i bilen hahahahaha från lulu.blogg.se "Vi åkte även till Ica i Solna och bytte ut en resväska från storlek-får-inte-plats-i-bagaget till storlek-så-den-får-plats-i-bilen."
Haha ja ni ser själva fick ind en i baksätet och kommer dit och som tur va hade dom en rackare i en str mindre inne på lagret så nu har jag fått rätt str som får plats i bagaget så nu e jag väsrta stolt o lycklig över den *wiiieee*


image110

Kommentarer
Postat av: LillRobin

asså din väska e lätt den hetaste på år och dar! asa heet ju :D
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback