How am I suppose to breathe with no air?

Fredagen blev ju ganska seg eftersom att jag va ute i torsdags på den där jävla cpklubben... äckligt innefolk jag hatar er fy spott o tvi!

Kvällen va ganska seg övervägde att stanna hemma o bara dega me min dator men kände att jag inte kan dissa Mariella som hade sitt födelsedagsskogsrejv vid flaten.. stoppade matte i bilen och åkte dit.. ångrar de inte en sekund va hur mysigt som hellst o kul o träffa alla särskillt Gustav va ju evigheter sen jag såg han sist! O fick äntligen höra lite irl sång från matiella så nu får hon bli min nya idol haha bara för att de e hon!
Såg på bilder i efterhand nu att även Magnus va på plats??? Alltså flaten e ju inte spec stort hur fan kunde jag missa honom?? Ja ja tråkigt iaf men får ses en annan dag.

har varit så jävla fint väder helt sanslöst värsta sommarvädret mitt i maj helt fantastiskt! Hoppas de håller i sig ända in i september! Annars har den här helgen varit ganska död o jag  ganska seg har varit på g o skriva blogg flera gånger men har inte blivit av..

Va tvungen o komma ut tog en lång promenad i skgen för att få vädra bort mina tankar.. de snurrar på rätt bra just nu men denna gången får dom stanna i mig för jag blir bara sorgsen annars! Klarar mej utan sorg och tårar.. jag ska nu försöka fylla tomheten inuti med mitt feta jävla ego för jag e fan stark o bäst! Och inte nog me de så fick jag skavsår av gympadojjorna oxå så nu kan jag knappt gå har så jäääävla ont så nu måste hela världen tycka jävligt synd om mej.

puss på er

Kommentarer
Postat av: LillRobin

nawh stackars tini, *blåsa på skavsåren*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback