I'm taking my own direction

Fortsatt stress känns de som.. springer runt me mitt nya långa fina hår känner mej kvinnlig igen helt fantastiskt e det *slänger med håret* hahaha känner mej nästan patetisk.. fredag och de va dags för personalfest på skansen, tog bilen in till stan o parkerar givetvis helt på fel ställe och fick gå från kungsan till skansen.. kändes stressigt och långt på väg dit hem va dock promenaden ensam i mörkret helt fantastisk in me lurarna i öronen och dunkadunk sen börja knata... gick nästan extra långsamt för de kändes så skönt de va mörkt o kallt o massa bra musik *dunka dunk* tog typ 35 min o gå till bilen..
Tillbaka till personalfesten igen jag va lite skeptisk om de skulle bli kul innan men de va fan riktigt najs trevligt o träffa alla o babbla massa skit fick 3 rätters middag osv.. haha höjdpunkten på hela kvällen av nog ändå då Magnus Carlsson från alcazar gick upp på scen för att sjunga och alla damer i hela lokalen blev helt till sig och rusar fram för att få en närbild HAHAHA!!!!! Jag dör va kul! Blev några steg på "dansgolvet" innan de va dags att gå.. blev att jag gick ganska tidigt vill inte gå helt själv mitt i natten eftersom att de va en bit att gå.. övervägde att ringa nån på väg tillbaka till bilen men de va så skönt o rensa huvudet så sket i det.
Nästan ända framme vid bilen ringer Erik och säger att jag ska komma hem till han för dom e på partymode så jag sätter mig i bilen o åker dit va väl inte så mycke party men de va najs han o hans 2 vänner satt o babbla massa skit in i småtimmarna. För första gången i mitt liv lyckas jag säga till en främmande människa att jag älskar mej själv prec för den jag är och hur jag ser ut! Jag e så jävla stålt de bara flög ur mig o jag känner de nu att fan jag e fan ashet o bäst o ingen ska få trycka ner mej just nu. Framåt 4 skjussade jag hem en av dom innan jag sen åkte hem till mig.


[Sthlm by day & night]

Vakna av att Jenny ringe och väckte mej vid 11.30 imorse sjukt trött kom ju inte hem förän vid 4.30 typ.. men segade mej upp och hon kom hit snacka massa skit innan vi sen drog upp till vällingby o köpte hårfärg åt henne o en klänning till mej REA is the shit =) klänningen kostade 39 spänn känner att jag gjorde värsta kapet haha.. nu sitter jag mest här o lyssnar på hardstyle och ska väl snart gräva fram nå fint ur garderoben innan de e dags att dra till tha Garbo =)

image100

Kommentarer
Postat av: LillRobin

JA VILL SE DAMERNA VILDA:D lät så sjukt kul när du berättade om de :D och Tini kul att du inte låter nån trycka ner dej! för de e du inte värd att bli! hoppas du hade kul på Garbo igår också :D
Puss på dej!

Postat av: Anonym

Du ska kunna se din egen skönhet Tina. Alla andra gör det.

2008-05-19 @ 08:57:39
Postat av: jessie

tjenare tjejen! va ett tag sen, hur är det med dej nu för tiden? jätte snygg i nya långa håret =)

2008-05-20 @ 22:01:47
URL: http://jessmakeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback