Jag är hopplöst svår ibland

Alltså Garbo e ju som sagt bästa stället i stan men börjar fan lessna på deras DJ som alltid kör samma musik visst den e grym men lite omväxling vafaaaan!! Ja Tack! Blev en najs kväll iaf tillsammans me Jenny va ju ett tag sen man umgicks me henne nu när solen börjar titta fram så tittar även hon fram ur sitt krypin me Bibbi o Stefan. Dock drog hon o jag blev ensam kvar sista stunden på garbo.. Blev att sällskapa me Magnus ist.. inte för att jag klagar över de iof..

Söndag morgon... de e kallt de regnar och 4 puckon ifrån stockholm betsämmer sig för att åka till söderköping o köpa glass... ja GLASS! Haha jag, Magnus, Stefan o Jenny osså såklart lilla Bibbi som oxå fick följa me satte oss i bilen o körde till Smultronstället i Söderköping för att kalasa i oss massa lass glass =). De va kallt o jävligt o de regna men de va helt klart en jättemysig utflykt ändå =).
När vi kom ner va vi ju tvugna o sätta oss ute eftersom att vi hade Bibbi med oss.. Ja Bibbi e ju Jenny o Stefans söta boxer. Fick massa filtar o grejer att linda in oss i utav personalen så de va ganska mysigt ändå att sitta ute. på vägen hem somnade jag o Magnus i baksätet som två trötta barn efter en dags utflyckt hahaha.. de va massa mysigt och måste göras om en solig dag.

    

image109


   

Kvällen blev lugn jag o Louice satt o dega framför en film som jag sen somnade till, var grynt trött efter allt bilåkande.
Vaknade på måndag mådde inga bra alls.. gränsfall till feber så bestämde mig för att va hemma o bli frisk, haft en ganska händelselös måndag va förbi jobbet och lämnade ett passerkort men mer än så hände typ inte.. Matte va söt och köpte mat åt mig =)

Känner mej seg och sitter o lyssnar sönder Armin van buuren just nu *tralala* kommer lyssna sönder den här skivan me snart så då e de dags att börja nöta sönder nästa... hat fastnat för en låt den e helt fantastisk så lägger upp ett youtubeklipp så alla kan lyssna och njuta!



You used to light up the dark
With your unrelenting spark you always put a fire in me
You use to say I'm the one
The only ways on you could touch without the fear of burning


BILJETTER TILL NATURE ONE BOKADE OCH KLARA!!!! *WIIIEEE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback