lets pretend happy end

Släpade med mig Matte in till gulan i lördags för att köpa ett par nikitabyxor som jag spanat på ett tag blev byxorna samt ett linne.. de va dom pengarna bye bye! Men fina byxor blev de och de va välbehövt tyckte jag kunde unna mig de då jag äntligen fick en ordentlig lön!



[Byxor och linne från Gulan]


Efter gulan skjussa jag hem Matte och åkte till Norrköping för o hälsa på Robin.. vi hitta på massa bus mer än vanligt kanske inte på lördan dock som blev framför "Its long gone Pete Tong" alla har ju snackat så mycke om den så nu va de dags o se den helt klart mer än sevärd =) Söndan åkte vi till Norrköping för att leta digitalkamera till mig coh sen till Ikea för att leta soffa och säng till Robin. Hittade inte kameran jag ville ha vi va runt överallt o hitta en jättefin rosa på Media Markt men avvaktade för att fundera medans vi va på Ikea.. strosade runt i lugn o ro o stannade även för en fika mitt i innan vi sen kom till barnavdelningen och flummade ur haha våran avdelning de där =P Hittade tillslut en soffa på fyndavdelningen som fick äran att följa me på ett släp hem till Robins krypin i krokek =P På vägen hem från Ikea stannade vi i Norrköping igen på Media Markt och köpte en rosa fin digitalkamera till mig *wiiieee* nu ska tas massa bilder på kryssen som är om 2 dagar *hopp o studs*

 

     
    image129


Åkte hem på måndagen försökte komma hem tidigt så jag skulle hinna göra nåt av dan men ändå blev kl för mycke och hade bokat in o träffa mr K på kvällen men ja de blev ju som jag trodde att hans brud skulle komma emellan.. visste de.. hade tänkt på de massa innan o nu har jag fått nog! Behandla mej rätt eller dra åt helvete.. Måste vara ett av dom svåraste besluten jag någonsin gjort men nu e de iaf avklarat.. mötte upp han utanför chassiproten i s-tälje gav han hans lurar som han tjatat så förbannat om.. fick en halvtaskig kram innan han börja babbla om henne... då fick de va nog satte mej i bilen o sa som de va.. tack o hej this is the end... han rycker på axlarna och går helt känslolöst därifrån medans jag smäller igen dörren och drar på mej solglasögonen för att dölja att jag bryter samman i en enorm gråtattack... gråter o gråter o gråter! Möter upp Kristos på en parkeringsplats i Älvsjö för att få ur mej alla känslor inombords.. de känns bättre dock fortfarande inte bra, hur ska jag klara de här men jag orkar inte med den här situationen längre jag åste gå vidare me mitt liv och inte fastna i gamla mönster.. Kommer hem o lägger mig i sängen.. bryter samman igen o gråter gråter gråter.. känslokalla jävla människa nu ska du ort ur mitt liv ska inte få sabba mer nu. Idag bestämde jag mig för att radera allt som har med han att göra ska bränna ut alla minnen från datorn och packa ner i nån kartong som står i källaren...
Tagit bort han från alla communitys osv så jag slipper se om han e online.. från msn ja allt! Nu va de bara de sista svåraste kvar.. hans nummer... *delete* o nu e allt borta.. allting som en gång va allting i mitt liv.. nu ska jag bli en stark person utan att han ska komma o sabba mer!
Mycke känslor rusar runt inombords nu.. men nej de här ska INTE knäcka mej! Och NEJ jag tänker inte gråta mer över att du beter dig illa de va ditt val att de skulle bli såhär.

Blev på kvällen upphämtad av Micke som lyckats övertala mig att träffa honom glad att jag åkte dit va massa trevligt och fick mig glömma massa jobbigt. Kom hem alldeles för sent och gick upp alldeles för tidigt för att dra på personalmöte me jobbet.. Har frysit som en idiot hela dagen suttit ihopkurad och hackat tänder i ett konferansrum i jakan.. Trött o kallsvettig.. fy.. men de va intressant tyvärr va jag inte i mitt rätta jag idag.. vi slutade lite tidigare och jag ville bara röra på mej för jag mådde inte alls nå bra så jag åkte hem för att sen åka tillbaka till bowlingen me kollegorna 1 ½ timme senare dock kom jag hem satte mig i soffan och känner mig varm men fryser som fan och tar fram termometern för o kolla om jag har feber.. 39, 4 graders feber.. KUL 2 dagar innan kryssen Jävla skit har varken tid eller lust att bli sjuk nu.. ringde och sa att jag inte pallar åka tillbaka till bowlingen igen.. däckar strax därefter på sängen o ligger helt död i 4h innan jag ens orkade krypa ur för att försöka få i mig lite mat..

Imorgon flyttar troligtvis Lulu till sin andrahanslya i åkeshov så idag e the last night together innan hon lämnar mej o kisse ensamma här igen.. kommer sakna henne som faaaan =( pus spå dig gumman o tack för jättemysig tid i min lilla lya haha =P Nu e de dags att försöka sova lite me.. puss på er


image130
[Jag me 39 grader feber o en nyblondderad Lulu blir jävligt vackra på bild haha]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du att min nya chihuahua ska heta?
Rösta på min blogg :D
http://girlsofgbg.blogspot.com/

2008-05-28 @ 02:53:23
Postat av: LillRobin

tack för en massa kul och massa trevligt helg Tini :)
De e bra att du är stark tycker ja du förtjänar att bli behnadlad väl =)och du får fanimej inte va sjuk på kryssen, ja förbjuder dej! kommer inte på frågan ;P
Btw... din kamera RULES babie =)

Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback