Live for the music

Har varit inne i stan idag lämnat tillbaka håret jag köpte för dreadsförlängningen... duktiga Emma lyckades klara sig på ett paket så nu fick man tillbaka lite pengar så gick o köpte en tröja på Taj Mahal. Louice betalade även flygbiljetten till Tyskland idag *wiiiiee* känns fortfarande overkligt dock.. Va även förbi China affären på drottninggatan o inhandlade en söt liten vit blommig solfjäder innan jag senare på eftermiddagen åkte o köpte färg på panduro.

Träffade Rickard som kom förbi mig idag och han omvandlade min fina soffa till en piercingstudio och piercade Louice i läppen! Massa fin blev hon! Blev en promenad runt grimstaskogen me massa flams o skitsnack innan vi sen drog o fläskade oss på Hässelby pizzeria. Klockan går alldeles för fort när man har trevligt o nu e klockan massa mycke o jag ska upp o jobba imorgon så blir ganska kort idag tror jag. 


  
 


Kom hem och började måla om min solfjäder som jag ska ha på kryssen som är om 9 DAGAR!!! Gaaahh blir promenad nu varje dag!!! Sovdax puss på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback