The world is mine

Stress stress stress har varit en hetsig vecka för lilla mej... Började i måndags då jag knappt kunde somna efter jobbat huvudet dunkar av bara helvete o tablettjävlarna biter inte alls.. mådde inge vidare alls e less på o ha migrän men vafan kan man göra de e bara stå ut... Kl 11 ringer Mattes mamma och berättar att Matte e försvunnen och dom undrar om jag vet vart han e... sitter som ett frågetecken jag har ingen aning.. vart fan kan han va?? Han har tydligen inte dykt upp på jobbet och han e inte i lägenheten..  dessutom har han lämna både jacka, skor, mobil och pengar hemma.. börjar bli orolig.. vid 14 tiden får jag veta att dom hittat han på st Görans psykmottagning.. Blir ännu mer orolig får inte förens fram mot kvällen veta att han har tagit överdos och hamnat där i söndags natt.. blir både arg ledsen o orolig på samma gång känslorna inom mig rusar runt som faan möter upp han senare på kvällen oh vill både skälla ut han samtidigt som jag bara vill hålla om han o säga att jag tycker om han mest i världen o att jag finns här för han..

Tisdagen blev ganska hetsig den me.. följde me M till beroendemottagningen så nu ska han på proffshjälp ÄNTLIGEN! Jag e så stolt över att han tar tag i de här nu han förtjänar att ha de bra! Vart en jobbig samtidigt skön dag.. är glad att jag fick följa med som stöd =)
Va faktist på spinning med Louice idag känns härligt dock av de ganska lugnt tempo på passet så blev en promenad efteråt *mys*

Onsdagen började i HETS försov mig från  tvätttiden jag skulle ha kl 7 vaknade 7.30 tvingade upp Louice ur sängen o sprang ner till tvättstugan men nån kärringjävel hade snott min tvätttid JÄVA FAAAAN! Fick i panik ringa mamma och låna hennes tvättstuga sen paniktvätta två tvättar samtidigt som jag städade o käka frukost hemma.. Vid 11 kom M förbi och vi åkte till House of Pain i Jakan för att fylla i mina stjärnor på magen =) O nu äntligen e dom klara men fan va de ska göra ont.. gick iaf mycke bättre än sist då jag va värsta mesig.. tog bara 2 min Rasmus is tha maaaan haha
 
   
[Fan att de ska göra så sjukt ont]

Efter tattootiden blev de att slänga sig i bilen o åka in till skolan o möta upp Emma som ska börja med dreadsförlängningen.. hann dock inte så långt eftersom att jag skulle iväg o träffa Peter på kvällen.. Fick i några rackare innan de va dags att åka hem o få i mej lite mat.

Vaknade imorse grymt seg men mesade mej upp och satte mej i bilen o åkte o mötte upp Emma igen föratt fortsätta virka in löshåret. Nu e de klart efter mååååånga timmar o nu har jag massa LÅÅÅNGA dreads wiiieeee grymt glad har väntat på den här dan i evigheter =D Nu jävlar känner jag mig kvinlig igen tatton fixad och nu håret =)


Blev en lång prata av sig promenad me Louice idag då jag kom hem massa skönt o få vädra ur sig massa skit!

image95


Kommentarer
Postat av: LillRobin

Jäääävlar va fint de blev med håret babie :) och tattoon också för den delen :D

Puss på dej söt

Postat av: k

Vacker som alltid.

2008-05-16 @ 11:33:59
Postat av: m

du va jätte duktig när du tatuerades!! tumme upp.
blev jättre bra i håret också!! en till tumme upp.

fökåt för att jag gjorde dig orolig! ska inte hända igen.

kraaaaam

2008-05-20 @ 03:22:42
Postat av: Anonym

haha fökåt haha kanske listar ut att det ska vara förlåt.

tack för allt stöd

2008-05-20 @ 03:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback