What about now

Vaknade av att de ringde på dörren kl 9 på morgonen varpå Louice snällt kikar in i rummet o säger att de står nån utanför dörren.. jag som e grymt morgontrött och njöt av min "sovmorgon" släpar mej ur sängen o drar på mej morgonrocken slänger upp dörren och inser att jag helt enkelt e för långsam så personen har redan hunnit o dra därifrån... typiskt. Hittar en lapp från posten innanför dörren där de står att mitt paket från USA har kommit och att jag kan hämta de på posten i Vinsta... ännu mer typiskt! Hemlevererat till dörren vilken lyx o jag e för seg på o öppna så får likförbannat åka och hämta paketet.
Men slut me surminerna mina kläder till kryssen blev ju prec importerade direkt från USA in i min ägo =D Vad de blir denna gången är för tillfället en hemlis fram till 30 maj de e bara vissa få speciella personer som fått sig en sneak peak känn er speciella =P


[De hemliga paketet och armbandet jag köpte idag fint va? =)]

Var förbi Vällingby en sväng o köpte ett armband på Indiska, strosade omkring o njöt av solen o kunna gå runt i kjol utan att frysa ihjäl.. okej ingen sommarvärme riktoigt än men näst intill.. iof e ju sommarn i sveroige inte så mycke mer än såhär. Har kommit fram till att jag måste tappa några kilon och tackar Louice som tvingar ut mig på sina "hemska" promenader ;) Sommar 2008 e väl redan försent att satsa på så får väl bli att satsa på 2009 ist man ska väl börja i tid el va säger man haha..

image82

23 dagar kvar nedräkningen till MB B&W Kryss har påbörjats snart så snart e det kalas i 2 dygn på båt! Kalas hoppas man hinner bli sams med K innan dess me tanke på att vi ska dela hytt men men har ju skaffat reserv ifall de inte går alls vore tråkigt isf.. Orkar faktist inte egagera mig i de problemet längre!

Idag tog jag mig mod och åkte till Rasmus på House of Pain i Jakan och har nu bokat tid för att fylla i stjärnorna på magen *aj aj* sen ska jag lägga till en liten rackarstjärna med =) Kommer bli kanonfint då den e ifylld igen men aj så ont de gör =/ ska kolla me han samtidigt va han ska ha för nästa gadd o kanske tom boka tid beroende på va den kostar.. ekonomin e ju inte på topp tyvärr.

Känns som jag har hunnit med massor idag! Efter Vällingby, Jakan och posten i Vinsta åkte jag hem o sussade i 2h sen upp igen och tog en timmes promenad.. Gick ner mot maltesholm och på samma ställe som sist hoppar den där lustigkurren jag nämde i ett tidigare inlägg fram.. ja ni kanske minns han som kom fram o skrämde mig o fråga om jag va singel... Nu va han där IGEN! Prec samma sak som sist han e fan grymt obehaglig.. hua!

    
[Grönt o fint, titta Louice va duktig jag är]

Nu känner jag verkligen att sommarn nästan e här... helt fantastiskt!!! Sommar, sol, bad och självklart festivaler vänner och semester vad e bättre?? Känns som att jag har en del o se fram emot oxå =)

Att göra i sommar!
30 Maj - Monday Bar Black & White Kryssning 100%
5 Juni - Erik och LillRobin tar studenten!
12-14 Juni - HULTFREDSFESTIVALEN 2oo8
1-3 Aug - Nature One i Tyskland 100%
 23 Aug - Mystery Land i Amsterdam
 30 Aug - 1 vecka sol och bad med familjen på Kreta (Grekland)

Nu gäller ju detta dock om min ekonomi godkänner detta underbara shcema och om inte jobb kommer imellan men de som jag verkligen ska på är iaf Nature One helt galen Line up! Louice glöm inte mej hemma!!

image79
[ Tiësto, Carl Cox, Armin van Buuren, Paul van Dyk, Sven Väth, Ferry Corsten, Chris Liebing, Dubfire, Felix Kröcher, Judge Jules, Dave Clarke, Westbam, Umek, ATB, Monika Kruse & Karotte (back2back), Sven Wittekind, DJ Murphy Vs. Christian Fischer, Joris Voorn, Space DJ'z, The Disco Boys, Gregor Tresher, Moguai, Tom Novy, Dominik, Eulberg, Milk & Sugar, Dr. Motte, Yves De Ruyter, Kyau & Albert, DJ Dag, Bassface Sascha, Tom Wax, CJ Bolland, Malente, Duderstadt, Tanith, Dave202, Da Hool, Tom Cloud, Perplexer, Discordia, Tillmann Uhrmacher, Brixton, DJ Toyax, Martin Heyder, Ante Perry, Moritz Piske, Babor,Elmar Strathe, Sebastian Gnewkow, Raoul ...m.fl ]

Medans man väntar på dom stora feterna får man nöja sig me de som finns i närheten förhoppningsvis ska jag till Cafe Opera på kalas på torsdag o se David Guetta och Axwell om Louice inte glömmer mej hemma =P Blir segt att jobba dan efter men de får helt enkelt fungera! Sen på fredag blire Wishes B-day party!! Woho grattis gumman btw hon fyller ju år idag *hurra* 

Har typ lyssnat på Paul Van Dyk - Let it go på repeat hela dan o jag kan inte sluta den e ju så grymt bra *trallar* så bra att jag ska lägga upp videon så alla i hela världen kan tralla med haha :P nä nu börjar jag flumma ur dags att lägga ner skriveriet för ikväll! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: LillRobin

satan du la ner jobb på de här inlägget ;) gillar verkligen alla fina bilder du tatt speciellt en (du vet vilken) jag började precis längta efter kryssen ännu mer när nån säger att de bara e 23 dagar kvar :O WOO PARRTIE :D:D och kan inte de där läskiga snubben gå och skrämma och irritera nån annan!?!

Puss på dig (L)

Postat av: Läskiga snubben.!

HAHAHAHAHha. Jo visst för jag är bra på att skrämma folk?

2008-05-07 @ 08:18:49
Postat av: Läskiga snubben.!

Jag kommer egagera mig e dem jag åker med och ha roligt så du behöver inte vara orolig att jag ska vara läskig grabben =)

2008-05-07 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback