Where is sweetness found

You can lean on me, have a drink on me,
leave your mark all over me,
paint the outside 'till it smiles,
you can eat off me, rest your head on me,
press yourself on top of me,
kick the back until its quiet.

Sovit gott mmmmm min säng e mysig ännu mysigare då trynet e me ;) Ni som träffat han vet vem han är hahahaha ja okej jag börjar bli jävligt ensam så nu vet alla! Vakna av att Louice stod o satte på sig träningskläder för att gå en promenad kl 14... övervägde ett tag att ligga kvar men ångra mej o kröp ur sängen o följde me på morgonpromenad.. pust allt för att bli lite snygg!

image88
[Matlagning på G]

Skulle som sagt ha träffat K idag men som väntat avboka han som vanligt eftersom att han numera inte bryr sig längre fattar inte va jag försöker få fram ens av att planera in att träffa honom de va helt klart sista gången nu får de va nog no more mr K for me! Nu ska jag leva mitt liv utan han så efter kryssen ska jag ta bort han helt så jag slipper lida över att han beter sig som ett as.. så tack o hej! Och nej de e inte du som e läskiga gubben om de va de du trodde!!

Åkte in till stan idag o köpte förköpsbiljett till La'Mode XL imorgon så nu blir de av *wieee* massa kul ska de bli!! Följde me Louice o kika på lägenhet som hon ska flytta in i över sommarn tills dess bor hon hos mig o kommer sakna henne då hon drar =/

Snart sovadax om jag ska komma upp imorgon.. ♥

Kommentarer
Postat av: K

Om du hade ett krävande jobb sku du med förstå att de kan hända att man måste jobba. Om du ville träffas så kan du å åka hit faktist eller hur? Jag har inge som hälst problem med de. Jag vill inte heller bråka d vet du.. Måla int upp som en sate.

2008-05-09 @ 08:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback