Ytlighet är vår tids ideal!

ALDRIG MERA SKA JAG TRAMPAS PÅ
NÄSTA GÅNG DÅ SKA JAG FÅ
DET JAG ÄR VÄRD OCH DET JAG VÄNTAT PÅ

Äntligen hemma i tystnaden har farit runt som en idiot senaste veckan o nu e jag helt slut. Har ju inte blivit så mycke bloggande eftersom att jag varit ute på en liten roadtrip.

Valborg i onsdags började med en dags jobb innan de sen bar av mot Norrköping för att säga hej till LillRobin. Hamnade som väntat i en enorm bilkö på väg ur stockholm o satt mer eler mindre still på E4'an... vänta vänta vänta o inget händer trodde dock inte att de skulle ta 2 jävla timmar o ta sig ur stockholm men de gjorde de, strax efter Södertälje släppte köerna lite men fortfarande en jädrans massa bilar överallt. Blev en lugn o mysig valborg jag o Robin åkte o kika på brasan o kolla på fyverkerier *poff poff poff smatter*.

image74


Torsdagen var inte så händelserik den heller va bara skönt o få va hemifrån från allt som bara är måsten där hemma i stockholm. Fredag förmiddag/eftermiddag va de dags att packa ihop igen för att fortsätta min resa till kära lilla Hultsfred för att hälsa på Angelica o resten av Make up klassen som skulle ha en fira Angelica reunion. Kom ner o träffade gänget.. kändes som om de va igår vi gick i skolan ihop ingenting av förändrat allihoppa samma som tidigare =). Blev grillning och massa hultsfredsbor som kom förbi sen va de kalas el va nan ska kalla de.. hemmafest av nåt slag. Emma kom förbi o sa hej.. satt o babbla massa skit innan vi runt 23 tiden fick ett ryck o bestämde oss för att dra till Växjö för att hälsa på Mange o Melle som va o festa där nere så jag lämnade make up packet o slängde emma i bilen o drog dit.. kom fram typ halv 2 o festen slutade kl 2 *typiskt* men tro mej de va helt klart värt resan för jag hade fan 100 gånger roligare o så jävla najs o träffa dom =)
Efter festen på Kalabalik/Stenbrottet drog vi hem till Manges lilla studentlya för efterfest me massa skumma människor som ingen verkade ha en aning om vart dom kommer ifrån... men vafan de e väl så de ska va! Vann 100kr för att jag klarade av ett av Melles alla flasktrick *mohaha* han som trodde att jag inte skulle klara dom men de gjorde jag minsann *blondie knock out*
Klockan blev jävligt mycke jävligt fort och efter nån timmes skratt och tricks o guitarrhero spelande däckade jag på manges soffa o vakna av att alla började bädda ner sig där dom fick plats o jag o mange delade på hans lilla lilla soffa o OMG va trångt de va haha lyckades dräggla på manges axel oxå mysig jag är *bläh* Blev inte så mycke sömn den morgonen o bestämde mig för att skaka liv i melle o emma för att slänga in dom o dra tillbaka till hultan runt 10 på morgonen... mindre uppskattat haha kan jag iof förstå för jag va fan lika död jag.

image77

Hade faktist ingen lust o dra tillbaka till make up packet så satte mig på kvällen i bilen o drog tillbaka till Robin i Norrköping. Hann komma till Vimmerby då Johnny ringde o försökte få mig vända tillbaka till hultan för att träffa honom men pallade inte.. nu försöker jag övertala honom o fixa en destivalbiljett till mig så jag får se Takida =D Krashade hos Robin tills i söndags då de va dags att sätta sig i bilköerna på väg in till stockholm igen. Nu e man hemma o har jobbat hela dan känns skönt men e trött som fan blir väl o sova tidigt el nå eftersom att de inte blev så mycke sömn efter att ha sutti uppe o babbla me Lulu halva natten =P Sanrt kommer hon hem hit o då blire promenad sen pannkakor =D

*puss på er*

Kommentarer
Postat av: Klara

vilken fin design på bloggen du har :)

Postat av: LillRobin

skönt att höra att du kunde slappna av lite =) (om jag inte är helt ute och cyklar) hoppas du inte hade för tråkigt hemma hos mig ialla fall :) jag tycker de va skönt att träffa dig en längre tid iallafall =)

Puss på söt!

2008-05-06 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback