Helt fel sida!

Vaknade imorse ovanligt trött... släpar mej ur sängen in i badrummet....slutar med att jag ligger i sängen.... igen... Erik släpar upp mig igen o sen stress som faaaaan... tappar humöret samtidigt som jag racear till jobbet... sitter som en zombie... irriterad o jävlig.. lugn morgon. Säöt gör iordning frukost åt mig... fort irriterad... blä... har ingen anledning att va irriterad stressat så mycke att händerna fortfarande darrar...

Känner mig iaf lite gladare nu än innan... saknar... saknar lullat.. saknar mariella... saknar linda... saknar er flickor =(





Kommentarer
Postat av: Mariella

Miss jooo toooo honey!!! SES nästa vecka. Punkt.

puss!

Postat av: Lulu

riiing miiiiiig!!!!

2008-11-13 @ 12:46:20
URL: http://lulu.blogg.se/
Postat av: Lindalus

sötgumz. saknar dej med!!!

2008-11-14 @ 08:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback