Lost in music

Alla vet vid de här laget att jag lever för musiken... i guess.. utan musiken skulle jag va jääävligt olycklig. Trance gör mej lycklig... trancfester gör mej ännu lyckligare.. Tvekade då AC frågade mig förra veckan o jag skulle me ner till Linköping på club session / swapsound och se Doter spela... tvekade tills Tatti ringde mig och sa att han oxå skulle ner.. låna en bil från jobbet och packa in Tatti hans syrra och mig själv och åkte tillsammans med Doter, mimmi och några till ner mot Linköping efter jobbet i fredags... Mycke bra val hade en toppenkväll och träffa massa vänner känns som evigheter sen jag va ute och skakade loss! Behövde de efter en omtumlande vecka me allt som hände på jobbet osv. Nu vet jag oxå att jag kommer få behålla jobbet men jag e kvar i Tyresö fram tills årskiftet trolitivs till sista januari sen vet jag inte riktigt vart jag hamnar men jag får iaf vara kvar =)

Lite bilder från fredagen (Sweapsound / Club session)






Packade in Robin i bilen på vägen hem från Linköping . Tillbaka till sthlm somna och sov bort heeeeela dagen vaknade i panik kl 16 och sparkade upp Robin och åkte till Panduro coh köpte spegelmosaik och sen till HM och köpte en BH... PYSSELDAX! Snart sulle de ära av till nästa kalas på münchenbryggeriet! Mondaybar B&W Halloween party!! Mera fest kan inte bli bättre!
Satt i mitt kök med robin och limpistolen och meckade ihop min discoBH, tack söta mimmi som kom på iden som jag sedan snodde inte ska jag själv ta på mig öran för denna... spana även på bildrna sen i fredags så ser ni att mimmi har ens vart på sig =)
Missade förfesten.. el snarare förfesterna för att jag skulle mecka ihop BHn och medans jag gjorde mig iordning fica Robin till en fin mask me mosaiken som blev över =) Fin fint blev de minsann!

Lite bilder sen lördagen (Mondaybar B&W Halloween party)










Tack alla underbara söta som gjort min fantastiska helg! Jag behövde verkligen de här!





Kommentarer
Postat av: Louice

Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback