Turning minutes into hours..

Jag orkar inte... allt som va så bra... nu bara åt helvete me hela skiten... jag orkar inte... orkar inte... bry mig....
Ringer ringer ringer... inget svar... ringer din vän som snällt försöker hjälpa till... men utan resultat.

Vad ska jag göra för att han ska va nöjd jag har försökt allt... inget duger... nu har en vän blivit lidande o nu e inte de här ok längre.. de e I N T E ok! Tyck om mig för mig el försvinn!

Förlåt Robin för att de blev såhär ikväll...

Tack alla underbara vänner för att min kväll blev kanonbra! Puss på er alla jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: LillRobin

Jag hoppas verkligen det blir bättre snart, jag kommer inte palla annars :(

2008-11-03 @ 01:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback