A little bit isolated

Little bit lost and...
A little bit lonely
Little bit cold here
A little bit feared


Fan jag känner mej ensam så sjukt ensam.. hade behövt nån som lyssnade just i detta nu.. en kram oxå ja fan de skulle sitta bra me en kram o få höra att "de löser sig!" Ja fan de gör de men fan kommer gråta snart.. känns så hopplöst allting.. tomt..

Saknar dej Lulu.. Lullat gulle söta kom hem fan va jag saknar dej.. bara se dig sitta i soffan i din egna lilla värld får mig må bra.. de e tomt här... fruktansvärt tomt.. o tyst.. DJ Liptrip is long gone. Slänger på Above and beyond/Oceanlabs cd igen.. som så många gånger innan sen du drog.. minns första gången jag hörde  den satte du på den.. lyssnade tyckte den va lite mesig.. seg.. fan den e ju grym sjukt bra e den lyssnar på den om o om o om igen.. o nu igen..


Känner mej tappad och förvirrad... orkar inte me den här dan de känns jobbigt.. lägger mej i sängen lyssnar på musik och försvinner bort i min egen värld *tårar*

Lite bilder från förra helgens roadtrip till under the sun me Paul van Dyk:












Kommentarer
Postat av: Gil

Jepp, skitsnygg. Men vad hände med liptrip? Dog hon eller?

Postat av: Magnus

Känner mig rätt ensam själv, ska vi leka?

2008-10-06 @ 17:23:45
URL: http://xender.blogg.se/
Postat av: Lulu

min sötaste sötast du är den underbaraste som finns på denna planet! Jag försöker rikta mig in på den 25e! älskar dig så som blommorna älskar solen!

2008-10-07 @ 12:33:51
URL: http://lulu.blogg.se/
Postat av: TiNi

Nej nej inte dog hon... så du säger gil! Hon flyttade härifrån snyfta

2008-10-07 @ 22:17:48
URL: http://cybertini.blogg.se/
Postat av: Julle

ring mig så får du en kram lr 5... =)

2008-10-10 @ 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback