An open invitation to a heartache

Nu e de gjort... nu e den borta.. nyckelhelvetet... o han me för den delen... äntligen!

Ett telefonsamtal kan ändra mitt glada humör på 2 sek, från glad till tårar *poff* bara sådär.. ja vissa kan lyckas.. "han" kan. Jag e så less på de här hela skiten nu! Men de e över.. nu e de över. 


Some times the sound of goodbye
Is louder than any drumbeat


Önskar att jag hade kunnat snabbspola förbi gårdagen.. för mycke tårar för mycke ensamhet inombords... idag ny dag och jag känner mej friare o mycket gladare. Bestämt mej att de va sista gången han fick mej till tårar... aldrig mer!





Kommentarer
Postat av: LillRobin

är glad att du ringde mig, hoppas jag var till nån hjälp :) glad att de känns bättre nu =) <3

2008-10-14 @ 13:04:48
Postat av: heltsallad

för oss som inte har koll, var går nyckeln? till ditt hjärta???? ;-)

2008-10-15 @ 08:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback