Lets start another page...

Kan någon förklara vad jag gör för fuckling jävla fel?? Nån som lagt nån förbannelse med otur över mej el?? För jag ORKAR VERKLIGEN INTE!!! Jag orkar inte kämpa o kämpa o kämpa.. ändå blire bara fel...

Nu säger BMW upp avtalet med MABI Hyrbilar wohooo va kul jag som sitter inhouse på mabi på bmw.... detta innebär för mig som inte är fast anställd att jag mer än troligt kan se mig själv arbetslös nu... *bryter ihop*

Kännslan av vad detta skulle kunna leda till om saker nu ortsätter gå utför är ohållbar jag brister av tanken på att bli arbetslös.. klant som jag är är jag inte med i a-kassan.. grattis Tina du sitter just nu utan någon som helst säkerhet! Vad innebär detta i mitt huvud då?? Låter tankarna springa iväg en sekund... arbetslös = inte råd med hyran = blir av med lyan = får flytta hem = blir av med katten = jag hamnar hos mamma o pappa... hamnar jag hos dom kan jag lika gärna hoppa från en bro med en gång... Haha va neggo de blev de löser sig *intalar mig själv*

Som att jag inte hade tillräckligt med prob med familjen redan som de va då ska de strös salt i såren och dessutom verkar jag ha jävla oflyt när de kommer till killar me..  ge mig något som får mig må bra o känna att jag behövs för just nu finns de ingen som behöver ha mig... *tårpause*

Jag orkar inte... jag flyr nu!







Kommentarer
Postat av: Mariella

men usch då gumman :( neeej det får ju inte hända!!!

Postat av: Inchi

Om du nu ska hoppa från en bro så får jag stå nedanför å fånga upp dig bara ,p



Slute välj fel killar om du har oflytt med dem.

Välj de fina som vill inget annat än gott.



Ge inte upp hoppat. Livet består av hinder, allt handlar om hur man tar sig över dem ^^

Och de vänner du har finns där som dit stöd när du väl behöver de. smisk på skinkan

2008-10-30 @ 18:48:15
URL: http://inchi.blogg.se/
Postat av: LillRobin

Tini de finns inte ord för hur mycket jag lider med dig, jag gör verkligen det! och jag hoppas innerligt att du får behålla jobbet, vet hur mycket de betyder för dig! säger som jag alltid gör.. är det nått finns jag här <3 whenever whereever Im here! men imorn blir det röj för hela slanten :D

2008-10-31 @ 02:43:53
Postat av: LillRobin

Edit: du vet att jag behöver dig! jag är inte mig själv utan dig!



Puss på dig sötnos

2008-10-31 @ 02:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback