Louder than any drumbeat

Nu e jag less på att min röst pajjat jag e så sjukt snacksugen... lite smått förkyld de kan man ju överleva men rösten *GAAAHHH* vill prata extra mycke bara för att jag inte kan...
Mamma kom förbi med halstabletter igår... knaprade i mig typ 5 st på rad o då lyckades jag få fram några meningar *wiiiee* satte mig o babbla i tel ett tag sen va de kört igen *typiskt* men de va väl kanske ganska självklart igentligen. Skulle ju förbi o göra de där ingreppet igår me men dom tog inte emot mej för att jag låter som jag gör.. KUL då va de bara vänta lite till då jag vill bara få de överstökat me en gång!

Gick hem från jobbet igår... mådde inge vidare faktist... somnade.. sov en jävla massa sen satt vid datorn lyssna på musik... somnade.. satt vid datorn sen babbla lite tel tappade rösten igen typ sen drog på "finding neverland" mysig film... slutade med att man satt me en tår i ögat haha fjant-jag!

Så nu sitter man här...rsatlös o pratglad men de e som de e.. hade faktist hellre varit på jobbet idag.. trivs dr ute även om de e helvetes mycke o göra..

Idag --- NUMB!

Klättrat på väggarna av rastlöshet hela dan så fick ett ryck o åkte in till stan o piercade naveln... tanken va ju att jag skulle få dit dom 2 sista så alla 4 va klara men de tyckte inte piercaren va någon vidare bra ide så fick bli en bara så nu ser ag ju helt skev ut helt obalans i min fina mage :s får bli klänning på kryssen så ingen ser att de saknas en på ena sidan... får väl slänga upp en bild sen så får ni se hur skevt de ser ut.. just nu har jag nå läskigt plåster över.

Mötte upp Mariella i stan innan piericingen... gick förbi afrodites o inhandla värsta mr rabbit up & down... advanced stuff! Värsta mega avancerade dildon som snurrar o vibrerar och åkler fram o tillbaka hahaha läskigt värre. Hamnade senare på mc donalds me massa babbel om allt mellan himmel och jord kändes skönt o få komma ut lite o träffa Marre =) dock mår jag sämre igen nu... rösten sviker och halsen vill inte som jag *host host* straffade sig me en gång att titta ut genom dörren så blir nog hemma imorrn me får helt enkelt bli en lugn helg.

E supertrött orkar inte tänka... sov gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback