True words never die

Likgiltig...... en känsla jag känner till väl... nej fan jag e inte deppig sluta tro de o sluta tjaffsa om "han"... ja hans kompis hörde av sig häromdan började härja om nyckeln... minns ni den kanske... ni som följt bloggen vet nog vad jag babblar om... o ni som känner mej väl vet oxå! Nu ska fanskapet ha tillbaka nyckelfan.. övervägde faktist tanken att slänga den i havet förra kryssen... kryssen innan de me iof.. men fan jag e inte den typen.. vill inte ha den kvar.. så nu komemr dom o hämtar den.. inte fan tänker jag åka nånstans för att han ska få den iaf. Äntligen slipper jag all connection me puckot! Dra åt helvete för fan vill aldrig mer veta av dej el ditt namn.. jag mår så jävla bra nu utan en tanke på dig... tills nu då ni dök upp igen som en påminnelse om de jag lämnat bakom mig.

Nu känns de bra som en lättnad *phu* äntligen en befrielse! Vaknade med ett leende imorse en känsla av lycka! Underbart! Förkylningen går upp o ner kanske korkat o pierca sig men jag e lite som jag e... vill jag ha nåt ska jag ha de me en gång!!


Visst ser de skevt ut... ensam på ena sidan o dessutom skitlång stav.. men när den på andra sidan e klar o läkstavarna utbytta kommer de bli kanonfint el va tror ni??


Fick ett oväntat meddelande imorse "du hade rätt om de hjälper" stod de... kollar upp nr på hitta.se......KOFFE! Jag blir ganska ställd.. är fortfarande ganska ställd... Jag har en miljon frågor i mitt huvud... svarar och skcikar några sms fram o tillbaka... nu tystnad inga fler svar bara fler frågor... tystnad...

Vissa personer tar illa upp att jag inte nämner dom på min blogg... de finns anledningar till allt... inte att du/ni inte är värda o nämna för tro mej de e du/ni!!

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Gil

Så mycket skrot på så lite mage. Förresten, har de rakat runt naveln? Jag kan urskilja en ljusare cirklen där.. Men det kanske är jag bara.

Postat av: TiNi

haha hade ett större smycke i naveln då jag va i grekland så de min fina bränna som snart e helt borta som gr att de e ljusare i naveln haha

2008-10-10 @ 19:13:28
URL: http://cybertini.blogg.se/
Postat av: LillRobin

jag är övertygad om att de kommer bli sjukt snyggt me piercingen :) precis som den som äger piercingen ;)

2008-10-10 @ 21:12:01
Postat av: mmm

flikkan85 kolla

2008-10-13 @ 13:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback