A simple smile can change a day

Dagen började... segt.. väldigt segt.. men den började bra...
Har haft ett leende.. sånt d'är lite fånigt som kommer fram ibland då man fastnar i en tanke så man går o ler sådär fånigt för sig själv.. detta har resulterat i fler leenden... ler ler ler o sen ler lite till... känns fantastiskt... sen kpommer den där bitande ångesten krypande o rycker ner mej på jorden varpå de blir lite tårar och en klump i magen somväfrar släppa taget... håll om mig hårt... ensamhet... FAN!

Trött som ett as ska snart sova en aning rödögd efter en gråtattack... ställer mej framför spegeln... nya byxor har jag inhandlat på vägen hem från jobbet-... skulle köpa ett par till nikita jeans va tanken... dyyyrt 1200 typ helt galet dyrt.. överväger tanken... går vidare o funderar lite till går in i en affär o hittar värsta fyndet... typ baggy jeans mjuka ganska tunna assnygga för 399!! Klappar mig själv på huvudet at jag hittade dom innan jag köpte nikitabyxorna plockar på mig 2 par och betalar... jahopp då blev de 2 par baggy som blev billigare än ett par nikita... snygga som fan!

We have learned to build our walls
So very strong and very tall
For fear of what the world might steal.

Nu e de dags att sova e så sjukt trött... *myser ner sig me katten* O tack Inch / Martin för blommorna de värmde! Puss
Tack för alla kommentarer alltid lika kul o läsa då folk kommenterat!


Från Vardagsrummet @ GK i lördags







Kommentarer
Postat av: LillRobin

jag älskar att läsa när du ler och är glad :) du skiner verkligen då. jag älskar de lika mycket som jag hatar att läsa när du gråter, vill inte att du ska gråta honey <3 du vet att jag finns om de e nått du vill prata om eller bara prata allmänt :)



Puss på dig

2008-09-23 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback