Disconnect the pain

Känner mig ganska tom inombords... ganska less på livet men känner mig inte olycklig... bara tom... ensam.. jag kan inte förklara känslan.. mycke har hänt sen sist.. jag e orkelös och motivationen av de mesta har lixom försvunnit.. men ändring är på G. Början av ett ett förändrat liv har startat sakta men säkert.

Jag lessna nu på allt på allt me jobbet på allt med familjen på allt me "vännerna" på killar ja samanfattningsvis kan jag säga att jag e ganska less på de mesta! Hela de här året har varit väldigt händelserikt, mycket tårar ännu mer skratt och mycke förändringar.

Jag bestämde mig för er som missat de att säga upp mig från gruppboendet.. ja nu har jag slutat helt de känns konstigt att efter 3 ½ år bestämma sig att nu börja med nåt helt annat. Så nu jobbar jag heltid på Mabi i tyresö vilket känns toppen förutom resvägen jag har framför mig varje dag. Så e de nån som vet någon som vill byta lya från söderort till vällingby så hojta till jag måste härifrån snarast! Bestämde mig idag att nu ska jag verkligen härifrån så nu har jag lagt in mig på björnsbytare.se och har dessutom duttit hela kvällen och letat lägenheter på blocketdock utan resultat.

Efter greklandsresan hände de en hel del mellan mig att pappa, de käns tungt de ligger inombords och gräver i mig varje dag tårarna vill tränga fram de e en ständig kamp att få de o rulla på nu.. men nu har jag bestämt mig att nu får nog verkligen vara NOG! Jag orkar inte mer.. o nu e de verkligen slut på allt lidande.. eller kommer de bara bli en början på nästa lidande nu? Vad vet jag? Nu ska jag iaf försöka få slut på detta eviga krig som pågår, mer om de kommer senare då jag vet mer exakt vad som kommer hända men föändringar kommer de bli.

Nu borde jag egentligen verkligen sova men e inte ett dugg trött eftersom jag lyckades somna på soffan idag men men.




Ja de va ett tag sen jag kom hem nu men som sagt de har hänt så mycke i mitt liv jag har varken haft lust el ork att ens titta igenom bilderna och försöka minnas de paradis de kändes som jag faktist var i.. iaf elafonisi som var helt fantastiskt! Tack bror med familj som kämpade för att hitta hyrbil så vi kunde åka dit. Efter mycke diskutiponer fram och tillbaka och efter att ha letat hyrbil till ett bra pris i nästan en vecka så hyrde vi tillslut en liten biljäkel och packa in oss för att åka dom ca 10 mil de var från Chania till Elafonisi som ligger på andra sidan Kreta. Efter nån timmes bilfärd genom berg bergen längst Kretas kust samt några felåkningar var vi framme i Elafonisi för att skåda en helt fantastik strand med underbart grönblått vatten och kritvit sand. Tyvärr syns inte den rosa sanden längs vattenkanten på bilderna =/

Resten av veckan var mest bara slappa njuta av lugnet, äta god mat gå på ganska värdelösa shoppinggator inne i chania samt steka sig i solen.





this is here, this is now
this is all, we can fathom
all that makes you feel it right
so grab a hold, get on top
cause this is all, you can have it
if you just listen to the soul
you become

this is it, this is now
this is all we can do it
all to make us feel some peace
so grab a hold, get on top
cause this is all we can handle
what ever keeps you alive


 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Vi finns här för dig om du vill prata det vet du, glöm aldrig det!!

2008-09-18 @ 09:36:14
Postat av: Marlene

Vilka fina bilder:-) Ja det var en lyckad tripp till Elaffonissi:-) Ledsen att du känner som du gör just nu men stängs en dörr så öppnas en annan! Stor styrke kram till dig nu.

2008-09-18 @ 09:45:57
Postat av: Mariella

hoppar och studsar jag finns här gumman <3

Postat av: Mariella

Du har blivit nominerad! för mer info gå in i min blogg!

2008-09-19 @ 15:00:10
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback