If I lose a little sleep

Ibland beter sig inte vänner som vänner så e de bara... de har man ju fått lära sig tyvärr oftare och oftare... de man trodde skulle finnas där då de verkligen krisar va dom som vände en ryggen och dom man minst anade överhuvudtaget brydde sig visar sig vara de som åker lång väg för att ge en tröstande kram då gråten kommer smygande.

Bestämde mig efter lite deppande hemma igår att fan NEJ nu får de va nog nu tar jag tag i mig själv slänger mig i duschen och följer me vännerna ut o festar som om du aldrig varit deppig! Så ja de va prec de jag gjorde och de vart fan en lyckad kväll.. mycke tack till julle för att du förgyller alla mina fester med din charm!! Massa folk som jag inte väntat mig skulle va där och lite missförstånd bra musik och lite besvikelse.. men helheten vart en lyckad utekväll =) Patrick från bejbi va på plats så snart kommer de väl lite bilder som jag kan slänga upp me =)

Var förbi gamla jobbet idag tog en fika me dom boende sa hejdå.. kändes konstigt.. overkligt.. kommer sakna dom samtidigt som de känns toppen att gå vidare in i nästa fas nu. Fick ett presentkosrt på 300 på hlens så blir väl att shoppa nån dag snart =) tack tack

Satt idag o kände ensamheten komma krypandes väntade på ett samtal.. inget samtal kom.. väntar väntar väntar.. telefonen tystare än någonsin. Väntar lite till PANIK! Lyfter luren o ringer.. tut......tut.....tut..... telefonsvarare... lägger på väntar 10 min.. ringer igen.. samma tutande ekar.. ringer igen o igen o igen inget svar.. går några varv.. sen piper de till ett sms.. äntligen *pustar ut* skönt så nu kan jag slappna av.. tack!

Borde sovit för länge sen fastna vid nån mix från paul van dyk helt gudomligt o snart ska vi se han igen.. jag o robin bestämde inatt att vi drar till oslo och ser paul van dyk spela 3h set på lördagen fuck alltring annat nu drar vi så nue  biljetterna bokade och klara så på lördag bär de av.. kanske redan på fre om vi hittar nånstans att bo så drar vi på ali & fila redan på fredagen o har jag tur får jag även se lulu på plats.. söto aj miss jou!!


I could be happy, no doubt
I could be crunchy, that's how
Livin' my daydreams, you know
Dancin' on tip toes, fo sho


Jag skrattar så jag dör då jag ser den här fantastiska kortfilmen från pixar! Ni måste ju bara älska mikes new car!! Titta och få er ett gott skratt annars har ni fan ingen humor!!









Kommentarer
Postat av: Lulu

JA HOPPAS HOPPAS!!!!

Postat av: Magnus

Don´t get me started on vänner som inte är vänner.. Been there done that och så vidare..



Grymt rolig film! Hade faktiskt inte sett den innan:)

2008-09-23 @ 00:54:28
URL: http://xender.blogg.se/
Postat av: Julle

tjo... trevligt att bli nämnd ;)



ha så jäkla kul i oslo... hade verkligen jättegärna hakat på men pengarna du vet... om ni är där på fredag så häsla massor till fila från mig ;)



puss på dig

2008-09-23 @ 17:34:33
Postat av: Patric

Tycker du ska kika på bejbi.se redan nu faktiskt ;)

2008-09-23 @ 21:11:09
URL: http://blog.bejbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback