Give me some sleep

Tidig morgon riktigt ruggit ute e inte alls på humör för att gå upp såhär tidigt idag värre än vanligt,.... fryser som ett as fy faaaan ge tillbaka lite sol o värme.. nu ser jag bara en kall istid framför mig.

Nu e känner ajg suget efter helgen och paul van dyk =) snart snart snart nedräkningen har börjat!

Dax för en ny dag me nya tag, känner mig inte allför peppad just nu men snart så e nog även jag igång... sitter o funderar om man ska ringa till vårdcentralen IGEN o fråga varför pencelinet inte hjälper... blir gaaaaalen snart vill bli av me den här förbannadeinfektionen.

Blev sjukt sugen ¨på o pierca mig igen... men vart ska man å pierca sig nu då.. naveln kanske.. mm får nog kanske bli de få fort infektionen är ur kroppen. blä vilket värdelöst inlägg bara babblar massa skit... så nu ger jag upp... puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback