Roadtrip under the sun!

dagarna rinner iväg... minuter timmar dagar veckor bara flyter iväg och jag hinner inte med... Jag o Robin fick ett inpulsryck och drog till oslo i helgen. Roadtrip yeah! Packade in oss i min lilla ford ka tillsammans me partykläder ett glatt humör och varsin sovsäck. Åka åka åka halvvägs inser jag att Robin inte skrivit ut kartan som jag bad han göra så vi sitter i bilen utan att veta vart vi ska... hmm.. nydalen.. ja juste där.. eller inte.., varpå jag får ett utbrott på stackars liten Robin... jag sitter o surar ett tag sen e allt bra igen massa allsång med falska toner o sjuka ideer under resans gång shoppade loss i nån lågprisbutik me allt mellan himel o jord på vägen dit.

Väl framme i oslo inser vi att nydalen ska ligga lite utanför och vörjar åka som vi tror är rätt efter ca 5 mil blir jag förbannad igen och efter mycke om och men så hittar vi en mack där en norrman hjöälper oss beskriva vägen.. utan honom hade vi aldrig kommit fram... efter yttligare ett utbrott från min sida börjar vi närma oss nydalen och paul van dyk... hur i helvete kunde de ta 11 ½ timme o ta sig från sthlm till paul van dyks spelning i nydalen strax utanför oslo?? fattar inte vart tiden tog vägen men massa skratt o några utbrott från mig så hade vi en najs spelning o se fram emot...
humöret va väl inte direkt på topp om jag ska erkänna... dessutom va de sjukt varmt i lokalen trodde jag skulle dö där inne men de va fan najs han spelar som en konung som vanligt dock levererade han mer nere i tyskland de va riktigt grymt!




Kommentarer
Postat av: LillRobin

jag trodde aldrig jag skulle bli rädd för dig.. men det blev jag. förlåt att jag klantade till allt :/

2008-10-01 @ 00:12:07
Postat av: Julle

det e i såna lägen man ringer julle med inbyggd gps... så får man vägbeskrivning till allt ;)

2008-10-05 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback