We will go on chasing the endless spots of creation

Känns som en evighets väntan.. bestämde mig för ett tag sen för att beställa en ipod nano och lycka till min tillvaro med nåt ectra för att jag tyckte helt enkelt att jag förtjänade nåt efter några veckor av mycke negativa tankar oh händelser.. väntar väntar väntar.. dock verkar ju inte apple.se va den snabbaste leverantören även om de uger sig för att vara så snabba... bla bla bla. nu har jag iaf fått ett mail från apple som säger att jag ska få den i mitten av nästa vecka... fram tills dess får jag helt enkelt dreggla över bilden på min fina rosa skönhet haha..
På bordet står nu 10 rosor och lyser upp lite av min tillvaro... oväntat men glädjande kom BMW's chef fram till mig och Catha igår och gav oss 10 rosor var för han tyckte att vi gjort ett så bra jobb dom senaste 2 veckorna... de ger mig motivation och de känns toppen att någon märker att man anstränger sig för att få ordning på all kaos som varit.

Dessutom e jag jävligt less på infektionen som bara gör ont o vägrar ge me sig o på alla jävla piller dom trycker i mig.. dom jag trycker i mig nu verkar dock äntligen fungera men jag o piller e inte bästisar så jag e ju expert på o glömma.. påminnelser 4 gånger om dan för att inte glölmma och minneslappar överallt... blä nästa lördag e de över då kanske jag kan börja leva normalt igen haha... men smärtan börjar dämpa sig iaf alltid nåt de verkar ge resultat tillslut iaf efter massa besök hos doktorn.

Fick ett ryck igår och rensade min balkong på skräp som stått där i oändlighet, dax att rensa ur allting o få ordning på skiten så jag kan bli av me lägenheten nu.. har fått lite svar här o varifrån iaf så förhoppningsvis blir de snart visning på nån av dom... den som dock verkar mest intressant ligger i bandhagen.... bandhagen bandhagen.. nä fan de går inte kommer aldrig fungera... "han" bor ju där de kommer väcka massa minnen... fast iof vet inte ens om han bor kvar.. vad vet jag o jag bryr mig inte heller.. men de e iof på andra sidan kan man o där utan att de ska påverka mig negativt?? Skulle ju dö om jag sprang på han i lokala mataffären el nåt... hmm.. tål att tänkas på måste kolla på den iaf om de blir visning.. FAN va jag hatar dig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback