A Dream is a Wish Your Heart Makes

Känner en lycka i kroppen den här dan har ju varit helt kanon! Startade dagen med att åka och möta upp Maria vid brommaplan, handlade lite melon och en varsin sallad innan voi drog vidare till kärsön. Solade, badade och bara mådde bra innan de va dags att hålla tummarna för Maria som skulle på arbetsintervju *håller tummen*

Åkte och mötte upp mamma på hennes jobb för att sen dra till skärholmen c och shoppa loss lite tillsammans. Massa shopping för mamma och även lite för mig. 3 linnen lite hårspännen och en spikmatta slutade shoppingrundan med iaf. Nu väl hemma va de dags att inviga spikmattan *scary*. gjorde inte så ont som jag trodde e imponerad vilken skum känsla man fick i kroppen efter ett tag va riktigt najs =) får testa några dagar till innan jag yttrar mig om något resultat.


Nu sitter jag här o funderar vad jag ska göra nu... antingen sova kolla film el försöka möta upp någon.. *hmmm* ja sitter o klurar på den ett litet tag till tror jag.. får bli lite slösurf under tiden.


[ Mys i solen ]




Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en mysig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback