Carpe Diem

Har en jobbig känsla i kroppen ångest att de snart är slut... imorgon sista gången.

Har sedan januari gått regelbundet hos en psykolog för att få ordning på mitt liv, inget jag pratat så högt om.. i början gick jag dit med en känsla av misslyckande imorgon är sista sessionen jag har med henne och jag kommer gå därifrån på egna ben med en känsla av att jag har lyckats. Så mycket som hon gjort för mig under den tiden som jag knappt ens märkt av själv.. har tvivlat på henne och mig själv under den här tiden och nu känns de sorgset att de är över.. men de e dags att lära mig stå på mina egna ben och ta vara på den kunskap och kloka ord hon gett mig.

Den här helgen har kännt sådär mestadels varit bara nere vet inte alls vad de e med mig funderar om de har med att jag e ensam och sommaren rinner bort o börjar bli höst *depp*
Igår va verkligen inge vidare passade iaf på att spackla väggarna och förhoppningsvis blir vardagsrummet klart under den kommande veckan.. får lägga upp en bild på resultatet sen.
Skippade västeråsresan igår pga att jag va så jävla depp.. slutade kvällen med att möta upp Linda och co. drog till garbo då jag var på mycke bättre humör och hade en riktigt trevlig kväll ihop.. just like old times =)

Idag blev de en långpromenad för att få en sista smak av sommaren för att sedan inte göra ett skit bara suttit hemma och slappat lagat lite mat och knåpat lite matlådor.. nu sitter jag här och nördar lyssnar på trapt =)

Fill the empty space
With another pretty face
No one will ever be perfect in your eyes



Kommentarer
Postat av: Sofie

Är din psykolog bra? Jag vill börja gå hos en,är i stort behov :o/ vart hittar man en bra?

Postat av: David

starkt jobbat som fan tina!! jag är stolt över dig :)

2009-08-25 @ 06:22:19
Postat av: Maria

Snart ska vi åka båt och ha det mysigt! Om du vill får du gärna sminka mig ^^ Saknar dig jättemycket! Du är underbar glöm inte det!

2009-08-26 @ 16:18:59
URL: http://baverbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback