Hamnade på K2

Robin kom till sthlm igår för att spendera lite tid med lilla mig.. kvällen slutade med att vi hamnade på en nyöppnad klubb som hade premiär vid skanstull Psysperience @ K2. Ja vad kan man säga nyöppnad psyklubb lät ju lite spännande men rent ut sagt sög de, de började med att jag rök ihop med idioten i garderoben så vi stog o skrek på varandra. Jah ska hänga in min väska och frågar honom vad de kostar han svarar 10 kr. Slänger ner min och robins tröja i väskan och plötsligt säger han att då kostar de 20 (???) WTF! Jag blev pissed! Så vi började skrika på varandra sluta me att jag fick betala mina 20 spänn för att idioten vägrade ge sig. Ok kanske inte mycke pengar men när bruden som hänger in efter oss fick några kr rabatt så lacka jag ännu mer hahaha. PUCKO!
Kom in på stället knappt nå folk musiken sög och ljudet sög ännu mer vad kan man säga.. inget jag skulle rekomendera!

Kul att de va lite folk där som man inte träffar så ofta dock så något plus i kanten iaf. Drog hem ganska tidigt och de va definitivt inte värt 120kr. Blää


[ Erik jag och Robin @ Psysperience ]

Nu har jag nyligen vaknat till liv Robin ligger helt utslagen och verkar inte alls sigen på att vakna till liv tänkte gå och sparka på honom en gång till då jag skrivit klart! Sen ska vi dra iväg o sola och bada *myyyys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback