I am left alone in the cold

Känner mig så fruktansvärt misslyckad just nu, kom nyligen hem från yttligare ett misslyckande o hoppet inombords försvinner mer och mer för varje dag som rullar förbi. Whats the point? Kunde jag skulle jag lägga ner allt men behovet är väl för stort. De här suger.. slutar här hemma med tårar som vanligt jag vill slå mig själv för att jag är så misslyckad.. olycklig *tårar*....*gråtpause*

Har inte haft så mycke lust senaste tiden att sitta vid datorn över huvud taget inget fungerar ändå skulle få hjälp att formatera mina 2 datorer men de va typ evigheter sen men fortfarande ingen hjälp så tog saken i egna händer och formaterade min minipc.. nu fungerar ingenting typ verkar vara fel version av windows o de SUGER!

*bitter* Trance is a natural drug that will heal us all

i övrigt har de väl inte hänt så mycke sen sist fortfarande väntar jag på att få lite bilder sen förra helgens 4-hjulingsäventyr. När jag får bilder så slänger jag upp lite här.

Ska väl ta o slänga in en posetiv kommentar oxå om att jag väntar en riktigt shysst lön den 25 *länktar*

Är just nu så jävla bitter och olycklig på tillvaron så ska nog inte skriva mer idag de blir bara massa negativt blääääää


Kommentarer
Postat av: Magnus

Fina Tina.. Tycker inte om att du är så här ledsen. Önskar jag kunde hjälpa dig på något vis. Du ska inte tro att du är misslyckad alls, tänk inte ens tanken en gång till! Hoppas du mår bättre när du vaknar sen. Och du ska veta att jag finns här för dig om du behöver det.



Kram på dig.

Postat av: Anonym

vem skulle du ha fått hjälp av att formatera dina datorer??

hoppas du känner dig bättre nu.Kram Marlene

2009-08-22 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback